Selasa, 10 Ogos 2010

PKR JOHOR KURANG AJAR

Aku tak pernah dan cuba supaya tidak maki hamun puak -puak aljuburi wal yahudi nie. tapi kalau dah melampau macamnie aku jadi hilang sabar capak kopiah pun aku sanggup. MEMANG KURANG AJAR, BIADAP, ANAK BABI, PUKIMAK, SIAL,BINATANG betul siapa yang buat banner di bawah. (aku ambil dari blog cifu aku : GAP)

Aku mintak seluruh pemuda Johor bangkit membuat bantahan dan laporan polis supaya tindakkan di kenakan kepada mereka yang bertanggungjawab membuat,memasang Banner pukimak itu.

Kalau kau orang nak promosi pengerusi PKR kauorang pun janganlah Sultan di libatkan sama,Ini perbuatan Penghinaan terhadap Sultan Melayu,Sultan tidak terlibat dengan mana-mana parti politik lah bodoh. Meletakkan gambar Baginda di penjuru bawah banner merupakan satu penghinaan terhadap baginda. Aku minta sangat maklumat lanjut dari GAP supaya aku dapat uruskan si bangsat nie.

26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Plz DIG OUT dari mana & sape nyer MASTERMIND yg create banner CELAKA ni bro.. kita buat laporan polis pasal ni.. BANGSAT in PKapiR memang suka tengok MELAYU pecah belah, MELAYU dlm PKapiR plak suka sangat tengok PEMIMPIN ISLAM-MELAYU jatuh demi kepuasan politikencing mereka!!!

Tanpa Nama berkata...

Dalam sinar harian hari ni mereka kata ni kerja UMNO.. UMNO yang buat banner ni.. AMK siap buat laporan polis lagi kata bukan kerja mereka..

hardyzs

naDim'IQ berkata...

kerja UMNO??
BAPAK dia.. AMK tali barut KOMINIS!!
pecah belahkan MELAYU taktik PAPigs di Singapura & DAPigs di Malaysia!!
semalam NATIONAL DAY utk singaporeans tapi DISASTER DAY utk MELAYU!!
AMK & PKapiR melacurkan ISLAM & khianat MELAYU!!

Tanpa Nama berkata...

ko jgn main tuduh.. siasat dulu2 ntah2 org sndiri yg buat.. malulah sikit dgn kopiah tu main maki2.....

Tanpa Nama berkata...

org sendiri yg buat?? MEMBAZIR ar bro nak g tempah BANNER SIAL ni.. BANGSA CINA CELAKA je yg BERANI wat camni.. akibat?? sokongan dari PEROSAK ISLAM & PENGKHIANAT MELAYU!!
yg BODOH lagi diPERBODOHkan?? MELAYU..
Xkan 28 juta rakyat MALAYSIA semua nak pakai ferarri bRo.. pikiaq biaq matang bukan emo..

Melayu Pasir Gudang berkata...

Anon 10:10am yang tak de batu pelir.
Orang UMNO Johor tak main taktik bangsat macam tu. tak de maruah.Orang PAS bukan setakat kopiah serban lebih besar dari bengali pun lebih dahsyat maki hamunnya. aku cuba supaya tak terikut dengan perangai jahil dia orang tapi kalau dah sultan melayu pun kau orang hina, balik atas dari maki pun aku sanggup.Suruh bunuh pun aku sanggup.

naDim'IQ berkata...

betul tu bRO.. ni smua taktik BANGSAT dari MASTERMIND dieorg DAPigs & sifunya PAPigs!!
tukang LAGUnyer di kalangan MELAYU!!
jgn kata hamun, petang beli EKOR malam lilit SERBAN pown ada.. dlm hp siap ada koleksi video lucah, tu r HAKIKAT penyokong hamPAS!!
POLITIKkan ISLAM & cakap Xpernah BIKIN!!

Tanpa Nama berkata...

http://rockybru.com.my/2010/08/after-raja-permaisuri-agong-they-now.html

Tanpa Nama berkata...

SULA SI NUAR TU,JUI MENG LONTAR KEMONGGOLIA.PADAN MUKA.AKU DAH LAMA TAHU PKR DAN DAPIG TU JAHAT.TAHAP JAHANAM.

Sang Guna berkata...

Bila melayu sanggup jadi barua inilah jadinya, itu baru sikit klu dibiarkan berterusan lg teruk jadinya.
melayu mesti bersatu baru le kuat.
kafir2 ni semua tak akn berani buat mcm2 klu melayu itu bersatu.

Tanpa Nama berkata...

SINAR HARIAN DULU TAK ADA POLITIK,SEKARANG APAHAL,PAS DAH BELI KE.TAK INGIN AKU BELI DAN BACA SINAR HARIAN LAGI SAMA JUGAK DENGAN HARAMKAHKAH KAH KAH.

Tanpa Nama berkata...

aku tengok banner ngan ayat tu memang perbuatan umno sendiri...sampai bila la agaknya umno nak hentikan fitnah ni...mampos besok tau la korang ..toksah berlawak dan konon pkr yang buat..tu semua kerja umno.

CUPING MERAH berkata...

aku nak cakap korang b***h nanti korang marah..korang ni macam baru belajar nak main politik...duit buat banner tukan lebih baik ajak kenkawan pi ngetih daripada membuat fitnah ..

lain kali belajar la cara nak berpolitik..buat yang real ckit jangan sampai orang ketawa..cari kelemahan yang ada kat banner tu dan perbaiki balik..kah..kah..kah..kah nak menipu tapi bodoh pastu siap maki lagi tu..kopiah kat kepala tu kasi buang laa..

Gerakan Timur berkata...

Salam Perjuangan,

Inilah taktik haram sundal politik ciptaan Sheikh Anwar Al Juboree... Apapun mereka buat, mereka tidak akan bertanggungjawab. Cth terbaik, dimana RPK dan Bala skrg? Brani buat, tak brani tanggung. Brani janji, tak pernah ditepati. Bohong, Bohong dan Bohong... Anak selangor sudah merasa pahitnya bertuankan DAPigs.

ORANG JOHOR!!! KAMBING2 FUCKATAN SEDANG CUBA UNTUK MENAWAN JOHOR, AGAR DISAMBUNG TERUS DENGAN PAP LAKNATULLAH KAFIRUUUUNNNN....

MANA DIA PEJUANG-PEJUANG JOHOR??? SERANG SEBELUM DISERANG, BERUBAH SEBELUM REBAH!!!

ANAK JOHOR.... BANGKITTTT!!!

Tanpa Nama berkata...

sokong...buat repot polis...tu Menteri KDN Sultan sendiri pun dh diheret dan dihina ..apa lg TOk Menteri tak kan nk bg amaran je...cukup2 le lembab mcm pondan ko tu..klau dh tak larat letak je jawatan.
ni semua kerana nk berpolitiksgt le PAS hampas ni konon nk sebar syiar islam..taik babi diaorg le..dh mkn babi kot sampai otak bangang tahap gaban...
ayuh rakyat JOHOR kita hancurkn DAPigs, hamPAS dan PKR putar alam tu.....si chua jui meng tu patut halau je..jgn bg dia duduk kat negeri Johor lagi..nk pecahbelahkn org melayu dan agama islam kita.....Allahuakhbar.....

CUPING MERAH berkata...

bakar jangan tak bakar orang johor..pakat buat demo..maih kita ramai jumpa sultan mintak perniagaan cina ditarik balik lesen dan diberikan kepada orang melayu..maih semua jangan melalak di tepi bukit...jaga hak melayu ,ketuanan melayu mesti dijaga..semua perniagaan mesti diberikan pada orang melayu dan tarik semua lesen yang bukan melayu pegang dan halau mereka balik...ADA BERANI KE ORANG UMNO?

CAKAP2 JER YANG LEBIH...

NI APA CITER BLOGGER UMNO GADUH PASAL DUIT..

http://cupingmerah.blogspot.com/2010/08/bloggers-umno-bergaduh-pasal-duit.html

Tanpa Nama berkata...

eleh RED CUPING..
HANG NUAR & NAJIZ BERANI KER???
lagi sangkak JILAT KIT SIAL & KAPAL SUNDAL!!
spptr cam ko ar ye2 sangat..KELAPA!!

CUPING MERAH berkata...

AKU TAK TAHU APA PENDIRIAN ORANG UMNO...NAK KATA BERJUANG UNTUK MELAYU..UMM!!KAT JOHOR NI PENUH DENGAN CINA..

NAK KATA BERJUANG UNTUK HAK MELAYU...UMM!!SEMUA SERAH KAT CINA..

AKU TAK TAHU BANGSA UMNO NI BERJUANG UNTUK APA..
MUNGKIN BOLEH AKU KATAKAN BERJUANG UNTUK PERUT SENDIRI..

MARAH MAKI HAMUN PASAL BANNER MEMBABITKAN SULTAN KE KANCAH POLITIK TAPI TAK SEDAR DIA SENDIRI YANG MEMBABITKAN SULTAN KEKANCAH POLITIK..DENGAN MENEMPEL GAMBAR SULTAN DIBLOG-BLOG POLITIK..

LAGI SEKALI AKU NAK BAGITAU APAKAH PERJUANGAN SEBENAR UMNO..

MELAYU---TIDAK
ISLAM---- LAGI HANCUR
TANAH AIR-- HABIS KENA JUAL

TAPI MASIH MEMPERTAHANKAN PERJUANGAN MELAYU DAN ISLAM...CERITA NGAN SAPA TU? POKOK,BATU ATAU TEMBOK BATU..

DIKALANGAN PEMIMPIN UMNO BERAPA KERAT JER ORANG MELAYU? KEBANYAKANNYA TERDIRI DARI KETURUNAN INDIA (MAMAK)SEBAB ITU MELAYU DITINDAS..

FAHAMILAH WAHAI ORANG2 UMNO YANG BETUL2 MELAYU ISLAM,BAHAWA BANGSA MU KINI KIAN TERHIMPIT,TERSEPIT KIAN SAKIT INI ADALAH ANGKARA OLEH PEMIMPIN2 UMNO YANG BUKAN BETUL2 MELAYU TETAPI BERTOPENGKAN MELAYU..

PANDANGLAH DAN BUKALAH MATA LIHAT SIAPAKAH YANG BETUL2 MEMPERJUANGKAN MELAYU DAN ISLAM..

Melayu Pasir Gudang berkata...

Menjawab auta Cuping Merah.
1. Pecahan penduduk di Negeri Johor.
* Kaum Melayu: 51.0%
* Kaum Cina: 35.4%
* Kaum India: 6.9%
* Kaum lain-lain: 6.6%.
Siapa kata cina ramai ?

2.6 asas dan tujuan UMNO
1 Mempertahankan kemerdekaan dan kedaulatan negara.

2 Mendukung dan mempertahankan Perlembagaan Negara, Perlembagaan Negeri-negeri dan Raja Berpelembagaan.

3 Menegak, mempertahan dan mengembangkan Islam, agama rasmi negara serta menghormati prinsip kebangsaan beragama.

4 Mempertahankan kedaulatan rakyat dan keadilan sosial dengan mengamalkan Sistem Pemerintahan Demokrasi Berparlimen serta memajukan ekonomi rakyat Melayu dan Bumiputera khasnya dan rakyat Malaysia amnya.

5 Menjamin kedudukan Bahasa Kebangsaan (Bahasa Melayu) sebagai bahasa rasmi yang tunggal dan Kebudayaan Kebangsaan yang berteraskan Kebudayaan Melayu.

6 Mewujudkan kerjasama antara kaum bagi melahirkan satu bangsa Malaysia yang kuat dan bersatu berasaskan kepada hak-hak Asasi Manusia dan Hak-Hak Istimewa Orang Melayu dan Bumiputera.

3.Meletakkan gambar baginda tuanku di blog-blog anak negeri adalah sebagai tanda sayang dan taat setia kepada baginda tuanku, hal ini bukan satu penghinaan tetapi satu penghormatan, kedudukan gambar tuanku pun di atas kepada lain-lain gambar.

Cuping merah, lain kali kalau nak komen gunalah fakta bukan auta, guna akal yang waras bukan nafsu, memang engkau keturunan dajjal tapi janganlah nampak sangat kau nie dajjal tahap tepu. Menyembunyikan kebenaran dan mebenarkan kefasiqkan.

CUPING MERAH berkata...

wa tabik lu punya fakta..tapi kita lihat PRU akan datang kita tengok kerusi siapa paling banyak antara UMNO,PAS,DAP...WA RASA DAP AKAN MERANGKUL KEJUARAAN..KH..KAH..KAH BARU LU TAHU SAPA RAMAI..

CUPING MERAH berkata...

statistik kat perak pun lebih kurang Johor penduduknya..tapi apa dah jadi?

Tanpa Nama berkata...

alau UMNO nak tingkatkan sokongan melalui pengaruh Istana, mereka silap besar. Lihatlah perbalahan Tun Mahathir dengan Istana suatu masa dahulu, berapa kerat yang sokong istana walaupun mereka sanggup berceramah hingga ke Felda? Tun Mahathir juga yang bijak dan menang. Ini kerana rakyat hidup dalam realiti zaman. Kuasa politik adalah lebih penting bagi kelangsungan periuk nasi dan rezeki halal untuk anak bini di samping pemilihan pemimpin yang adil dan bertanggungjawab. Ubahlah cara berpolitik yang lebih bijaksana wahai UMNO, kerana ramai Melayu masih sayangkan parti anda. Oleh itu tukarlah pemimpin anda yg korup itu untuk masa hadapan dan kelangsungan parti anda. Penglibatan Istana tidak akan menambahkan sokongan terhadap anda, malah akan memendekkan lagi jangka hayat parti anda.

Tanpa Nama berkata...

Cuping Merah... kau jgn nk babitkan negeri Perak ya... PRU12 BN lg byk menang kerusi. DAP bergabung dgn PAS & PKR br ler dia org dpt jd kerajaan kat Perak. Itu pn dulu. Skrg dah jd pembangkang.. dah tu tak blh nk terima kenyataan.. asyik nk meroyan jer

CUPING MERAH berkata...

kah..kah..kah..sama la kat johor..nanti umno johor meroyan lak..

Tanpa Nama berkata...

PKR dan Pakatan haram ni semua kalau mak dia berak bersepah pun salah UMNO. Kalau minda dah penuh dengan najis. Ini lah akibat di juburi olih Anuwar al suntuti wal juburi, semua nya UMNO yang salah. Ini lah pakatan sesat bodoh tak bolih di ajar, pandai tak bolih di ikut.

Tanpa Nama berkata...

Ha...Ha.. Ha.. meroyan ler si Chua Jui Meng tu nk jd MB Johor, mtk ubat meroyan tu kat cuping merah. Ha.. ha..ha