Ahad, 22 Ogos 2010

ATAS NAMA KE ADIL AN DAN PRINSIP ADIL AKU MERAYU PASUKAN PEGUAMBELA ANWAR TARIK DIRI

Apa makna berkokok sampai kering air lioq dok perkata soal keADILan tapi hakikatnya hanya retorik semata-mata. Barisan Hakim dan Pendakwaraya habis di cuci bersih supaya tidak ada hubungan atau kaitan dengan pengadu yang malang Sdr,Saiful Bukhari Azlan. Di cari segala tindakkan dan kesalahan Barisan Hakim dan Pendakwaraya supaya kelihatan sebagai Hakim dan Pendakwaraya pro pada Saiful atau tidak mempunyai integeriti sebagai Hakim dan Pendakwaraya, di usahakan bersunguh-sungguh supaya kes LIWAT di LEWAT kan. Semua perkara ini pihak Mahkamah turutkan.

DAN HARI INI AKU SEBAGAI RAKYAT BIASA MENUNTUT AGAR BARISAN PEGUAMBELA KES LIWAT ANWAR IBRAHIM NIE MENARIK DIRI DARI MENJADI PEGUAMBELA DEMI MEMPERJUANGKAN PERINSIP KEADILAN YANG SEBENAR.

1. Barisan Peguam Bela terutama Ketuanya adalah Presiden DAP sebuah parti politik yang mempunyai kepentingan dengan anak guamnya. MUNGKIN keadilan tidak dapat di tegakkan kerana kepentingan politik ini.
2. Ketua Peguambela ini di dewan Parlimen dalam tahun 1997 pernah meminta anak guamnya di dakwa atas tuduhan meliwat, DI KHUATIRI desakkannya pada tahun 1997 akan mempengaruhinya pula dalam kes kali ini.
3. Adanya hubungan anak beranak di dalam kumpulan Peguam ini yang MUNGKIN dengan hubungan kekeluargaan ini keadilan dan kebenaran tidak dapat di tegakkan.
4. Perbuatan OKT dan Peguambela yang sentiasa mencari helah untuk menunda kes MUNGKIN menyebabkan prinsip keadilan kepada pengadu tidak dapat di laksanakan.
5. Kegagalan pihak pasukan Peguambela memeriksa balas saksi-saksi memperlihatkan bahawa barisan peguambela masih BELUM BERSEDIA menangani kes ini.

Atas perinsip keADILan dan KEDAULATAN undang-undang aku rasa sangat patut barisan peguambela ini menarik diri supaya kredibility sebagai peguambela terus terpelihara. Ingatlah keADILan itu bukan untuk anak guam kamu sahaja tetapi juga untuk manusia lain. Janganlah kerana wang ringgit atau kedudukan dalam parti menyebabkan prinsip keADILan ini di letak tepi.

Pertuduhan: Bahawa kamu telah melakukan kesalahan di bawah Seksyen 377B Kanun Keseksaan iaitu dengan sengaja melakukan persetubuhan yang bertentangan dengan aturan tabii dengan Mohd Saiful Bukhari bin Azlan iaitu dengan memasukkan zakar ke dubur Mohd Saiful Bukhari bin Azlan pada 26 Jun 2008 antara jam 3.01 petang dan 4.30 petang di Unit 11-5-1, Desa Damansara Condominium, No 99, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, Kuala Lumpur. 

Hukuman: Mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan itu membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebatan jika disabit kesalahan

Tiada ulasan: