Rabu, 18 Ogos 2010

WOI !!!!!!! SOI LEK KAFIR JENIS MANA KAU NAK BAWA MCA - DZIMMI ATAU HARBI

Amaran dan Peringatan buat Pornstar Soi Lek.
Kau jangan fikir bila dah jadi presiden MCA kau boleh jadi hero untuk memperjuangkan ideologi DAP, aku  beri kau pilihan samada menjadi kafir Dzimmi, atau kafir Harbi.

 Kafir Dzimmi pula merujuk kepada orang bukan Islam yang menetap dalam negara Islam, mendapat kerakyatan, membayar cukai yang ditetapkan dan mendapat jaminan keamanan daripada pemerintah Islam berdasarkan perjanjian yang dipersetujui.
Salah satu persetujuan penting dalam perlembagaan itu ialah mengakui Islam adalah agama Persekutuan yang membuka jalan Islam menjadi agama yang berkuasa di negara ini. Pada masa yang sama Yang Dipertuan Agong dan Raja-Raja Melayu sekaligus menjadi Ketua Agama Islam dan pelindung memartabatkan Islam di negeri-negeri yang berkaitan. Selari dengan kontrak sosial itu mereka tinggal aman damai, tinggal bersama dalam masyarakat Islam sebagai jiran tetangga, menjadi rakan sekerja, rakan kongsi berpolitik, rakan sepermainan dan menjadi rakan sekolah. Malah mereka diberi peluang pula berkongsi menyumbangkan tenaga memerintah negara ini.
Menurut prinsip hukum Islam, memberi perlindungan dan layanan baik kepada ahli Dzimmi adalah wajib. Firman Allah SWT dalam surah al-Mumtahanah, ayat 8, Maksudnya:
Allah tidak melarang kamu daripada berbuat baik dan berlaku adil kepada orang-orang yang tidak memerangi kamu kerana agamamu, dan tidak mengeluarkan kamu dari kampung halaman kamu; sesungguhnya Allah mengasihi orang yang berlaku adil”.

Manakala Kafir Harbi adalah merujuk kepada orang bukan Islam yang mendiami atau menduduki Negara Islam dan secara terang-terangan memusuhi orang Islam serta terlibat dalam peperangan membunuh orang Islam di dalam wilayah yang di dudukinya. Di Negara kita Malaysia kafir jenis ini tidak berani untuk membunuh secara terang-terangan tetapi terdapat ejen-ejen kafir harbi yang bergerak secara senyap menimbulkan perpecahan atau pun menggunakan isu-isu agama, menggunakan isu-isu hak kebebasan individu, tidak menghormati perlembagaan Persekutuan dan lain – lain  isu  sensitif negara bertujuan untuk mewujudkan suasana tidak aman hingga meruntuhkan kerajaan.
Diseru semua umat Islam sekalian agar berwaspada dengan muslihat ejen-ejen kafir harbi ini dan jangan sekali-kali kita menggadai akidah, menggadai jati diri muslim, menggadai integriti demi untuk menjaga ketinggian agama Islam di negara ini.


Maksudnya :Katakanlah wahai Muhammad: Hai orang kafir! Aku tidak akan menyembah apa yang kamu sembah. Dan kamu tidak mahu menyembah (Allah) yang aku sembah. Dan aku tidak akan beribadat secara kamu beribadat. Dan kamu pula tidak mahu beribadat secara aku beribadat. Bagi kamu agama kamu, dan bagiku agamaku.” (Surah Al-Kaafirun: 1-6)

Kafir harbi ini dihalalkan darah dan harta mereka di mana syarak membenarkan untuk memerangi mereka dan merampas harta mereka sebagaimana perbuatan nabi dalam banyak peperangan dengan kafir jenis ini.

Untuk Soi lek kau pilihlah kafir harbi jenis mana yang kau nak bawa MCA, HARBI FI’LAN atau  HARBI HUKMAN. 
Janganlah lagi berlindung atas nama Barisan Nasional, declare segera sebelum PRU 13 kalau kau betul-betul gentleman.

3 ulasan:

Gerakan Timur berkata...

Salam Sahabat,

jgn lupa berkunjung ke Blog Gerakan Timur pada esok, jam 8.30 pagi. Nyatakan pendirian anda!!! Kita ajar chua sialan ini!!!

Tanpa Nama berkata...

pelik jugak tgk orang Islam sekarang...
sekejap buat artikel bg dalil ayat2 Quran(ntah faham ke x pun x tau), sekejap mencarut!

Pencarut berkata...

Eh ano 12:42 Nik Aziz kata boleh mencarut apa !