Sabtu, 14 Ogos 2010

CHECK MATE - KARPAL BOLEH JADI SAKSI UTAMA SAIFUL BUKHARI AZLAN ?


Sesungguhnya telah datang pertolongan dari allah s.w.t kepada Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan. Ingatlah bahawa sesungguhnya tiada pertolongan yang lebih besar selain dari pertolongan dari allah.

Orang paling utama yang mengetahui bahawa Aljuburi wal Yahudi meliwat pastinya Ketua Pasukan Peguam Bela beliau sendiri iaitu Karpal Singh. 

Sejarah tidak menipu. Fakta juga tidak menipu...


Orang yang mula-mula membangkitkan isu liwat Anwar Ibrahim semasa beliau menjawat jawatan TPM adalah Karpal Singh. Beliau bukan bercakap di kedai kopi, tepi jalan atau atas pentas ceramah. Beliau bangkitkan perkara ini di Dewan Rakyat, iaitu satu intistusi tertinggi di negara ini. Semua ucapan dalam Dewan Rakyat,akan dimasukan ke dalam hansard.

Di bawah ini saya sertakan bersama hansard ucapan Ahli Parlimen Jelutong 1997,iaitu, Karpal Singh. Hansard ini saya petik daripada blog
http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2009/09/nizarnizar-oiiilihat-sini-karpal-singh.html
dan cerita lanjut dari blog
http://theunspinners.blogspot.com/2010/02/mystery-karpal-ngaku-anwar-liwat-banyak.html


Bagi mereka yang ingin berfikir dan mendapat hidayah dari Allah s.w.t sudah tentu tahu bahawa usaha-usaha meLEWATkan kes LIWAT ini hanyalah untuk mengelirukan rakyat dan merupakan taktik dan teknik pasukan pembela untuk menang dalam aspek teknikal bukan isu pokok (perbuatan liwat) kerana mereka cukup tahu jika isu pokok yang di utamakan mereka pasti akan kalah.



11 ulasan:

Gerakan Timur berkata...

Malangnya Karpal Tunda berlidah cabang, berotak Yahudi dan pelakon hebat dalam filem ini. Jika tidak, masakan asyik bertangguh. Biasalah, moral tahap babi si singh ini tidak memungkinkan dia menjadi saksi utama.

Moral of the Story - Karpal Singh, the greatest trouble maker.... haram jadah punya singh!!!

Tanpa Nama berkata...

sekalipun DSAI adalah peliwat apakah itu akan menjadikan rakyat kembali menyokong UMNO dan BN?mengapa seolah - olah terlalu bergantung kepada lubang jubur Saiful....apa kena mengena lubang jubur Saiful dengan perjuangan UMNO?

Gerakan Timur berkata...

Anon 1.02a.m.

Mengapa?

1. Ingat kisah nabi luth? nak kita skali kene telan bumi?
2. klu CIA ada rakaman luar tabiee alliwati, rasa2 bakal PM 16 Sept tu boleh bebas mentadbir, atau kene cucuk hidung?
3. Mana mungkin soal moral boleh diketepikan begitu sahaja, sedang kita orang TIMUR. Lupa pada budaya kita?
4. Mengapa tidak tegakkan keadilan untuk Saiful?

Melayu Pasir Gudang berkata...

Anon 1.02a.m.

Pendedahan tabiee Al juburi wal yahudi ini bukan bermatlamat untuk meegaibkannya tetapi untuk meletakkan keadilan di tempatnya dan mempertahankan pihak yang benar, dalam hal ini sistem keadilan di cabar di hadapan rakyat untuk membuktikan kesalahan al juburi ini.

Dan perlu di ingat bahawa kes ini bukan kes kerajaan melawan al juburi tetapi kes seorang rakyat biasa melawan pemimpin. Jadi persoalan samada rakyat akan sokong UMNO dan BN bukan isu dalam hal ini, sahabat gerakan timur telah nyatakan sebahagian dari kesan jika isu liwat ini tidak di ambil peduli oleh rakyat.

Jadi kami bloger bertanggungjawab dan ber JIHAD ke jalan kebenaran melalui cara kami agar rakyat tidak di tipu dan tertipu.

Unknown berkata...

Salam Perjuangan,

TAHNIAH, kerana perjuangan kita dalam menegakkan kebenaran mengenai kepincangan Pakatan Pembangkang pimpinan Anwar Al Juburi mendapat maklum balas positif dari kalangan pengunjung. Kami juga begitu teruja membaca artikel2 yang disampaikan di dalam blog anda.

Untuk pengetahuan saudara, blog kami yang dahulunya diberi nama UNIT MEDIA WANGSA MAJU telah dibubarkan dan kini telah melakukan beberapa penjenamaan semula. Kami telah membuat keputusan untuk menukar blog kami kepada GELOMBANG WANGSA MAJU.

Nama GELOMBANG WANGSA MAJU ditubuhkan atas permintaan beberapa pengunjung setia yang mahu blog kami dikekalkan di samping semangat perjuangan kami untuk meneruskan agenda menidakkan Anwar Al Juburi serta barisan keparat beliau.

GELOMBANG WANGSA MAJU akan menjadi lebih kritis dan terus mengkritik pihak pembangkang secara konsisten. Pihak pemerintah juga tidak akan terkecuali dari kritikan dan teguran blog ini. Tidak ada satu pun parti politik yang akan terlepas pandang.

Wadah perjuangan blog ini akan menjadi lebih universal dan bebas sekalipun masih tertumpu kepada usaha menyampaikan mesej pada isu isu nasional dan khususnya isu isu tempatan berkisar Parlimen Wangsa Maju.

KAMI juga TIDAK LAGI TERIKAT DALAM MANA2 PARTI POLITIK sebaliknya bebas menumpukkan isu2 yang dirasakan wajar ditegur dan dikritik.

Oleh itu, Kami berharap agar anda dapat MENUKAR NAMA BLOG KAMI DARI UNIT MEDIA WANGSA MAJU kepada GELOMBANG WANGSA MAJU di dalam list blog anda agar tidak berlaku sebarang kekeliruan dari pihak anda mahupun sahabat2 kita yang lain..


SEKIAN,

UMNO Didahulukan...
BN Diutamakan...

Tanpa Nama berkata...

Anon 1.02 AM 14.8.2010

Kes ini bukan antara UMNO dng PKR atau Anwar Ibtahim..tetapi antara Mohd Saiful Azlan dengan Anwar Ibrahim..dont spin for your own political interest..Allah knows everything..kita sebagai manusia biasa jgn memfitnah..tahukah anda apakah dosa orng memfitnah..biarlah Saiful dengan Anwar mencari kebenarannya..kalau Siful benarlah..kalau Anwar betul..betullah..tetapi ALLAH mengetahui..Malaikat juga mengetahui.Anwar mengetahui dan Saiful mengetahuinya..

Tanpa Nama berkata...

mmg pun..Allah SWT tu Maha Mengetahui dan Maha Besar.dh depan mata tu ada saksi utama si Kapal bengali songsang tu. dari dulu lg sy berharap dia diheret utk jd saksi atas perckpannya diDewan Negara lak tu. akhirnya ada jugak yg sedar..syukur..
betul kes ini bkn political case ya. ini adalah kes keadilan antara rakyat kerdil vs Org BESAR... kami nk tgk sejauh mana keadilan dpt diutamakn jika kes melibatkn org BESAR lg BERKUASA..(kononnya lah ya).bab nk dptkn sokongan bkn dialah ya..itu YB2 kerajaan sendiri kena sedar diri apa kelemahan mereka dlm menjaga kepentingan rakyat amnya negarakhasnya. nknya PERLEMBAGAAN Malaysia yg kita sanjung dan junjung selama ini...

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro MPG

Aku tak arif pasal perundangan terutama bab pendakwaan ini. Tapi aku setuju kalau Karpal Singh nie jadi saksi utama Saiful membuktikan DSAI adalah Peliwat, sebab pada 1997 dialah orang pertama memaklumkan dewan parlimen bahawa DSAI meliwat, mungkin dia ada bukti.

Bingai @ Bangang berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Bingai @ Bangang berkata...

Menceritakan kelemahan seseorang adalah MEMBUKA AIB orang itu.
Menyembunyikan kemungkaran seseorang adalah SUBAHAT.

Aku rasa mewakili DSAI merupakan bonus + dividen bagi Karpal. Dengan cara ini dia dapat meletakkan DSAI di bawah telunjuknya terutama sekiranya DSAI berjaya menjadi PM (Semoga kita semua dilindungi Allah SWT)

Cuma yang aku khuatir ialah sikap fanatik pengikut DSAI. UMNO sendiri tidak meletakkan DSN atau sesiapa sahaja ditempat yang keterlaluan kerana pemimpin akan berubah ganti. Perjuangan adalah ugama, negara dan bangsa. Bukannya untuk seseorang yang dianggap teraniaya.

YB = Yang Bingai @ Bangang
Telco & Post - Program Tipu?

YANG GAMBI berkata...

Mungkin juga pada pendangan mata haprak pembangkang mereka akan menawan Johor... kerana mereka melihat kepadatan pengundi Cina & India di kawasan banda dan Estet-Estet... tapi mereka lupa UMNO wujud di Istana Johor... Si Melayu macam Anwar Al Juburi (ambik nama dari Mat Sabu)telah memanipulasikan dengan pelbagai isu utk menawan hati kaum Cina & India semata-mata untuk menutup kes lubang yg telah diliwatnya.....inilah dasar manusia yng gemar masuk ikut pintu belakang...

Salam perkenalan dari http://yanggambi.blogspot.com