Khamis, 5 Ogos 2010

ANAK LEMBU PKR DATANG JOHOR JELASKAN ISU PASIR DI SELANGOR


Ketua AMK Pusat, Samsol Iskandar khabarnya nak datang ke Johor, pada  7hb.Ogos 2010. Kononnya nak terangkan kat rakyat Johor khusunya penduduk di kawasan Bandar Permas Jaya dalam DUN N 43 Permas berkaitan isu pasir di Selangor.

Apa punya desprate lah bahalol anak lembu nie, yang kau datang Johor nak terangkan pasal isu pasir di selangor apa ke halnya, pergilah round seluruh Selangor terangkan pada rakyat di sana yang masih tak faham lagi Manifesto PKR. Lawanlah program SSDE yang di buat oleh BN/UMNO Selangor, kenapa pula lari ke Johor?. Kau ingat anak jati Johor termakan ke cakap kau tu nanti.

Apapun aku nasihatkan penganjur 

1.Dapatkan permit ceramah dahulu.

2.Kalau kau orang tampal poster di pokok-pokok atau tepi bangunan, kemudian hilang itu maknanya penunggu pokok dan dinding bangunan dah makan so jangan gelabah.

3. Kalau yang datang nanti ramai pemuda UMNO pun kau jangan gelabah,dia orang tak buat apa-apa, Cuma kalau kau salah cakap atau menghasut atau menfitnah kerajaan maka aku pasti telor busuk pasti melayang punya.

4. Kalau kau nampak Black Maria dan 20-30 orang anggota FRU ada sama itu maknanya kau akan terkencing lagi. Tapi jangan takut FRU tak akan bawa kau dalam black Marianya tapi pihak penganjur kena bersedia.

Untuk Pemuda UMNO Johor amnya dan Pemuda UMNO Bahagian Pasir Gudang khasnya marilah kita sama-sama ”menunggu” kedatangan anak lembu bodoh nie, untuk Final Grand Celebration sebelum kita berhenti rehat sempena bulan Ramadhan.

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah..
johor here we come!

Tanpa Nama berkata...

wahai sam ketot...datang la ke negeri Johor...aku nak tengok kejantanan kau. Jangan terkencing udah laaa!!!

WakJ Zoner berkata...

Salam ziarah..

Tak tahu la wak apa yg ada pikiran sam ketot nih..bukanya diaorg tak tahu org johor ni jenis yang tak mudah terpengaruh dgn dakyah politik kotor dan adu domba..dia ingt org blah selatan ngan blah utara sama kut mentalitinya..jgn si sam ni bg ceramah mcm mana nak korek pasir di johor sudah...tak pasal2 jadi johor darul lubang nanti..jgn kasi chance..

Gerakan Timur berkata...

Salam Perjuangan,

Terima kasih atas sokongan sahabat. Ayuh, teruskan perjuangan demi Agama Bangsa dan Negara. GT akan terus mara...

GT telah link kan blog sahabat ini..

-formerly known as KALAM TIMUR-

pacat berkata...

la... ingatkan terikat... upanya terlepas gak dari kandang... jauh nye larikan diri sampai ke johor!!!! nie mesti pak nuar tak kasi makan cukup!!! anak lembu la katakan!!!

apapon org johor sentiasa baik sangka dan baik hati.. terima kehadirannya dgn tangan terbuka...

bro.. jgn lupa londehkan seluar dia n sepak buntutnya sblm halau pergi!!! ..

Tanpa Nama berkata...

biasele pencacai,jika tidak buat2 ceramah nanti anuwar & the gang hot pula,tapi patutnya tawafle satu selangor utk kelentong rakyat selangor,...terangkan kenapa curi pasir dan buat peta negeri selangor berlubang sana sini..kenapa tidak boleh tangkap gangster tolong curi pasir!!.

CUPING MERAH berkata...

uuiittt!!!johor tkjual pasir ke?
mana pegi pulau batu puth milik johor?
mana pegi pulau2 yang ada area tangjung langsat..

mana anak jati johor yang tk termakan hasutan..yang masih karat umno adalah keturunan dari indon..bukan anak jati johor...tanya la ko punya atok..