Khamis, 20 Mei 2010

Manikavasagam ter KAPAR lepas mengadap Al Juburi wal Yahudi

Minggu lepas berkobar-kobar MP Kapar nie nak jadi jaguh kononnya untuk keADILan Rakyat.Membongkar segala NANAH dan PEKONG sendiket curi pasir di Selangor. Malangnya semalam di laporkan Manikavasagam nie dah “peng” 360 darjah. Tak jadi bawa isu ini ke SPRM selepas jumpa Punahsihat Ekonomi Negeri Selangor yang bernilai RM 1.

Selepas berjumpa idolanya al-juburi wal yahudi, kes itu hanya di bawa kepada SELECT. Apa barang MP nie?.

YB Perlu ingat kes ini bukan kes curi bini orang yang melibatkan dua pihak atau tiga pihak sahaja. Kes ini kes kepentingan Umun, melibatkan harta rakyat dan negeri. Apa barang SELECT boleh buat?.

Sejauh mana kredibiliti SELECT menangani isu ini. Apa bidangkuasa SELECT. Kerajaan Negeri bawah Khalid gagap nie memang kartun, ada penasihat tapi punahsihat ekonomi value nya hanya RM 1. Mahal lagi harga anak burung yang belum tumbuh bulu.
Kes rasuah dan salahgunakuasa pula di handle oleh mahkamah sendiri yang di beri nama SELECT hakimnya bapak kongsi gelap, bapak arak, bapak islam murtad dan segala bapak yang menghancurkan Negara.

Kasihan rakyat Selangor, sekali lagi di kelentong oleh PARTAI KELENTONG RAKYAT.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Biasalah. Kan Manika ni orang sebelah sana. Baca ni.
M. au cari popilariti
A. ku perlu buat sesuatu.
N. amaku kini sudah terkenal
I. nilah yang aku idamkan.
K. elentong aku berjaya.
A. nwar ambil perhatian pada aku.
S. ekarang aku jadi hebat
A. ku dan diberi sesuatu.
V. alue yang aku berdiri
A. aduhai, aku dah kelentong
M. enyuruh orang simbah cat ke keretaku.
Inilah watak Yang Berformat, Manika. Mulut dah disumbat dengan pasir dan jampi-jampi al-juburi. Diam...dan terkunci.