Khamis, 20 Mei 2010

Kah…Kah….Kah….Kah… menteri amaran mulut lebar berbunyi, tapi macam sumbang aje.

Hishammuddin berkata, kekalahan di Sibu secara tidak langsung memberi panduan kepada BN untuk lebih menjurus terhadap empat perkara utama sebelum pilihan raya umum nanti.
1. Memastikan jentera parti benar-benar kuat.
Nie Jawapan aku – minum tongkat ali aje lah. Kalau harap kan amaran, amaran, amaran. Kalau orang BN yang berani sikit di humbannya dalam ISA, Kalau puak pembangkang lantang hina melayu islam dan terang-terangan menghasut menimbulkan ketidaktenteraman awam bagi amaran aje....puiiii.
2. Kita hendaklah memulihkan semangat jentera parti sendiri supaya sentiasa kuat.Nie Jawapan aku – Pulih semangat apa kalau dah julang dan kucup keris , seminggu lepas tu mintak maaf. Tak tahu pulak mintak maaf kat sapa.Takut bayang-bayang sendiri kot, atau takut kat arwah tok aki dia yang kecewa dapat cucu pengecut.....puiii.
3. Perkara ketiga dan yang paling mustahak ialah semua jentera BN mesti disatukan,
Nie Jawapan aku – Satu korak mu kalau kamu dalam UMNO pun tak boleh bersatu. AJK bahagian Semberong pun bercakaran kerana perangai kamu..puiiiii.
4. Jentera BN wajar 'turun padang' untuk lebih rapat dengan pengundi.Nie Jawapan aku – Pasal turun padanglah kau kena pindah Parlimen dari Tenggara ke Semberong, Pasal turun padanglah Sibu Kalah, Pasal turun padanglah Orang Cina Hulu Selangor tak undi BN. Kerana asyik turun padanglah orang kampung tak kenal kau orang asyik turun padang Golf.....puiii.

Cukup lah dah kering air ludah aku.......

HISHAMMUDDIN KAU TELAH MEMALUKAN SELURUH WARGA JOHOR DARULTAKZIM. KAMI INGAT SAMPAI 7 KETURUNAN.

6 ulasan:

Sangtawal Sakranta berkata...

salam,

he he he...

life is not a fairy tale dude berkata...

Baik letak aku la jadi Menteri Dalam Negeri. Sapa yang menghasut saja aku sumbat masuk ISA.

Hooliganism of DAP supporters

GAP KEMBALI berkata...

bro

aku bagi amaran...kah kah kah..ini artikel kasi panas telinga bro..

aduh aduh

Tanpa Nama berkata...

bro,aku tambah sikit...arwah pak sedara aku dulu kata orang JB gelar dia LIDAH PENdek...betul ker???

dia nih mmg x de tokoh jd PM...

Anselmo berkata...

Bro, gua kecut perut betul bila hishamudin beri amaran. Macam nak terkucil. Woi hisham, lu angkat projek dalam KDN shj lah, lain-lain kerja kasi sama orang lain.Kalu tak pandai agih-agih projek panggil balik hj salim (tim ketua bah jempol) dia pasti boleh panggil wang punya.

PUTRA MERDEKA berkata...

bro,
gua bagi amaran! jangan sesekali cabar menteri amaran! ini amaran yang paling keras! jangan posting sesuka hati! ini amaran yang paling keras dan panas! jangan usik menteri amaran!!!