Selasa, 18 Mei 2010

APA YANG SOK LEK MEREPEK ?

Utusan Malaysia Hari ini menyiarkan ulasan Presiden MCA, terhadap kekalahan BN di Sibu di tangan cina Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek berkata, Barisan Nasional (BN) kekal relevan kepada masyarakat Cina dan masih meletakkan kepercayaan kepada parti-parti komponen BN.


"Jika kami tidak dalam kerajaan hari ini, siapa yang akan menangani semua isu ini?”
Soi Lek berkata, beliau percaya dengan kepemimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak, yang disifatkannya sebagai seorang pendengar yang baik, dalam mengemudi kerajaan.

Ini jawapan aku terhadap ulasan si pelakon filem biru nie.


Ulasan haramjadah. 

Memang BN akan kekal dan releven sebagai tunggangan masyarakat Cina untuk kepentingan kaumnya. Dan semua MCa memang mengharapkan BN jadi tunggangan.

Jika MCA tiada dalam kerajaan makin senang kami semua umat melayu bersatu demi bangsa melayu dan agama islam.
Memang Najib pendengar yang baik sebab dah berpuluh juta ditaburkan kepada masyarakat cina di 4 PRK

Ingatan aku kepada semua Kaum cina, bahawa Melayu tak mudah lupa dan tak akan lupa. Sampai masa kami semua akan ambil semua yang telah kami berikan.




3 ulasan:

Wake UP! berkata...

Soi Lek memang lempar batu sembunyi tangan. Baca artikel di bawah.

Malay supremacy does not oppress the minority

Tanpa Nama berkata...

Sedarlah Melayu,Bangkitlah Melayu 13 Mei akan berulang .....Pas Perosak Agama,Celako,celako,celako Pas.....
Bersatulah Melayu demi Tanah Air Kita

ClorocBleach

Mohd berkata...

1. Kaum Cina melalui DAP yg asalnya adalah PAP Singapura mahu memerintah Malaysia spt Cina memerintah Singapura sepenuhnya.
Sekarang inilah masa yg paling sesuai utk kaum Cina memulakan niat jahat mereka. Sebab DAP boleh memperkudakan PAS utk meraih undi orang Melayu. Bila kaum Cina sudah berkuasa mereka akan buang PAS daripada Kerajaan Pakatan spt yg telah berlaku di Singapura di suatu masa dahulu. Silalah rujuk sejarah Singapura utk kepastian!
2. Jika orang Melayu tidak sedar akan hasrat kaum Cina ini, tunggulah apa yg akan berlaku di PRU13 nanti!
3. DAP juga memperalatkan Anwar supaya menjadi PM boneka mereka di Puterajaya. Anwar memang akan menjual negara ini. Dia tak kisah. Asal dapat jadi PM dia dah puas.Lihatlah apa yg dibuatnya utk membela kaum Melayu di Penang. Tak ada apa kan? Lepas itu dia akan dibuang. Setelah perlembagaan negara dipinda oleh kaum Cina, orang Melayu akan mengemis di tanah air sendiri spt yg sedang berlaku di Singapura. Orang Melayu tak usah haraplah nak jadi pembangkang! Spt di Singapura sekarang mana ada pembangkang? Jika ada akan dibawa ke mahkamah dgn tuduhan yg remeh-temeh dan dikenakan denda sehingga tak terbayar dan jadi muflis. Ini sebab mahkamah di Singapura menyebelahi Kerajaan. Kalau tidak hakim akan hilang pekerjaannya! Bila dah muflis nak berpolitik pun tak boleh.
4. Contoh di Selangor, kita dah nampak bagaimana ketua pembangkang Khir Toyo dah disingkirkan buat sementara dari Dewan Undangan Negeri. Bagaimanapun ADUN2 DAP yg dah jelas menyelewengkan peruntukan wang rakyat kpd kroni2nya boleh terlepas dari tindakan mahkamah kerana tak cukup bukti. Pada hal kita semua telah melihat voucher2 dan dokumen2 yg telah keluar dlm blog2.
5. Perhatikanlah walaupun DAP tahu Anwar memang bersalah, tetapi utk memperalatkannya, kes liwatnya akan dilengah2kan sehingga tetangguh sampai ke PRU13, dimana Anwar akan menjadi PM utk sementara waktu.
6. Lepas itu bolehlah Malaysia yg ada petroleum dibawa masuk ke Singapore dan menjadi boneka Amerika Syarikat. Ingat tak hari itu ada bekas PM Singapura, Lee Kuan Yew datang berjumpa dgn TGNA? Buat apa ya?
7. Saya tak mahu cadangkan apa2 yg boleh dilakukan oleh kaum Melayu. Sememangnya kaum Melayu ni bodoh sombong. Pandai tak boleh diajar. Fikirkanlah sendiri. Janganlah menang sorak tetapi kampung tergadai.
Allah hu Akbar.