Rabu, 7 Julai 2010

PAS INGKARI PERINTAH ALLAH KALAU TIDAK PERANGI KAPRAL SINGH

Penyuluh dan Pengikut Parti Ajaran Sesat (PAS) yang sesat lagi menyesatkan kelam kabut bila Pengerusi DAP kebangsaan Kapral Singh menolak Negara Islam. Bermula dengan Mudalilul Am nya Nik Najis mencabar Kapral supaya buktikan apa yang salah, kemudian Pemimpin Militan Nasarudin Hassan kata nak kaji kedudukan PAS dalam pakatan, Lepas tu Hasan Ali al Take beer kata itu pendapat peribadi bukan kata konsesius DAP, Lepas tu Nik Amar kata DAP tak faham dan banyak lagi komen-komen defensive daripada puak al khawarij nie untuk menegakkan benang basah. Cukup –cukup lah tu wahai pengikut ajaran sesat, tak payah berdalih atau berhujah untuk membetulkan si keparat Kapral Singh tu, seluruh dunia tahu dia tidak akan menerima Islam sebagai ad-din. Kembalilah kepangkal jalan dengan masuk BARISAN tinggalkan PAKATAN. Dulu pun kau orang dari UMNO juga,tak ingat ke sejarah Uztaz Ahmad Fuad. Allah telah beri peringatan di dalam Al Quran, kepada mereka yang mahu menerima peringatan, sesungguhnya kita kena berhati-hati dengan golongan Kafir ini. “Hai orang-orang yang beriman, perangilah orang-orang kafir yang disekitar kamu itu, dan hendaklah mereka menentukan kekerasan dari padamu. Dan ketahuilah bahwa Allah bersama orang-orang yang bertaqwa”. (At Taubah: 123) Wahai ahlul PAS, baca ayat al Quran di atas betul-betul, apakah kau orang sanggup mendustai Allah dan melawan perintah Allah. Sekarang siapa yang ingkar perintah allah?. maka tidak salahlah kalau orang ramai berkata bahawa PAS adalah Parti Ajaran Sesat sebab tidak taat pada perintah allah. Bertaubatlah.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam Bro MPG,

Hidayah dan petunjuk jelas ditolak oleh bAHLUL PAS dek kerana ketaksuban kepada ulaumak selipor. Apalagi yg dikata, kapal tunda singh mmg betul. Sampai mati pun dia tak akan ikut islam.

Sudah terang lagi bersuluh, yg terang kapir dan menentang islam, di jadikan kawan, manakala melayu umno, dikapirkan... ini lah kerja Partai Akal Songsang...

Tuan, mohon link ke blog saya agar bertambah lagi pejuang jihadis bersama saya yg sedang bertatih ini untuk menentang gerakan laknatullah itu.

ini blog saya:
http://warkahkalamtimur.blogspot.com/

Terima kasih,

-Melayu Bangkit!!!-