Khamis, 29 Julai 2010

DAP TAKUT MELAYU BERSATU


ADUN Skudai dari DAP (Dr.Boo Cheng Hau) sangat khuatir jika UMNO dan PAS dapat bersatu membentuk kerajaan perpaduan menjelang PRU ke 13. Kekhuatiran beliau dapat di baca melalui artikel yang ditulisnya dalam akhbar berbahasa Cina Sin Chew Jit Poh bertarikh 24 Julai 2010.

Aku yakin dan pasti bukan dia sahaja yang khuatir malah semua pemimpin parti DAPig nie turut rasa bimbang dan khuatir. Penyatuan Melayu akan membawa malapetaka kepada mereka, justeru itu pelbagai perkara telah mereka lakukan demi memastikan UMNO dan PAS tidak akan bersatu.

Untuk Dr. Boo dan lain-lain pemimpin DAPig janganlah terlalu khuatir, percayalah UMNO dan PAS tidak akan bersatu. Sebab masing-masing takut hilang kuasa dan pangkat jika semua bersatu, mereka takut hilang penyokong jika bersatu, mereka takut politik tak meriah dengan caci maki jika bersatu, mereka takut tak dapat makan duit rakyat jika bersatu dan mereka takut mati jika bersatu. Jadi tak perlulah nak khuatir dan rasa takut pada CADANGAN KERAJAAN PERPADUAN itu.

Dan DAPig teruskanlah agenda kamu untuk mewujudkan MALAYSIA MALAYSIAN dengan menghapuskan seberapa banyak keistemewaan bangsa Melayu yang selama ini termaktub di dalam Perlembagaan.Lagi baik cepat-cepatlah pinda Perlembagaan Persekutuan menurut kemahuan kamu. Bawalah seberapa ramai pelacur-pelacur dari Cina kemudain bagikan mereka taraf warganegara, supaya mereka dapat mengundi kamu semua dalam PRU 13 nanti.

Buat Pemimpin Melayu Islam yang tidak mahu bersatu, tak kiralah dari Parti mana kamu teruskanlah perbalahan dan persengketaan kamu, kerana perkara itu memang sudah menjadi darah daging dan budaya kamu. Sama sebangsa memang tidak pernah aman. Kamu adalah sebahagian dari bangsa Melayu yang memang tidak pernah bersyukur dan tidak tahu menghayati sejarah, dan bangsa yang memang suka hidup dibawah kaki penjajah.

Buat Umat Melayu yang berpegang teguh kepada ajaran al-quran dan al sunnah, marilah kita rapatkan barisan untuk terus menyokong kerajaan Melayu Islam yang telah banyak berjasa kepada bangsa melayu ini. PRU 13 akan menentukan samada kerajaan Melayu Islam masih kekal atau tidak di muka bumi ini.

4 ulasan:

Alhamdulillah berkata...

Assalamualaikum

Saya sokong 100% hujah anda

Wake UP! berkata...

Biarlah terlingkup sebab dah masing-masing angkuh dan keras kepala tak mau bersatu terutamanya Nik Aziz tu.

Kalau DAP perintah Malaysia, tindas Melayu sehingga jadi rusuhan kaum sekali lagi, jangan nak salahkan orang lain.

tungkaran hati.blogspot berkata...

tak faham kenapa PAS & PKR benci sangat dengan Melayu. apakah mereka tidak bersyukur dilahirkan sebagai orang Melayu...!

Cheguman berkata...

Diorang bergaduh, rakyat jadi mangsa.