Rabu, 21 Julai 2010

SIAPA SUTERADARA FILEM ANWAR IBRAHIM THE RETURN


Sudah hampir 6 tahun (2004 – 2010) watak Anwar Ibrahim di hidupkan semula di dalam kancah Politik Tanahair, selepas beliau di kurung di Penjara Sungai Buloh selama 6 tahun.(1999 – 2004) Sejak terlepas bebas itu, watak ini terlalu rakus dan ganas permainannya membalas dendam hingga menganggu gugat kedudukan Kerajaan Melayu Islam di Negara ini dengan terhasilnya apa yang di panggil tsunami politik.

Pelbagai bencana dan kerosakkan yang telah dilakukan oleh watak ini terhadap Agama, Bangsa dan Negara namun tiada satu pun tindakan konkrit di ambil untuk menamatkan watak rakus jahat ini. Pelbagai bukti dan dalil kononnya telah berada di gengaman pemerintah dan penguatkuasa Negara namun hingga hari ini watak ini masih bebas berkeliaran meneruskan usaha menghancurkan bangsa dan Negara. Pelik sekali kenapa begitu susah watak ini di matikan.

Adakah watak ini sengaja di cipta untuk citrawarna politik Malaysia?. Kalau betul siapa Pengarahnya?. siapa pula penulis Skripnya?. Rakyat dah mula bosan dan muak dengan lakonan murahan kerajaan dan pemerintah dalam menangani watak ini.

Tidak cukup dengan itu, watak ini juga begitu rakus dalam amalan luar tabiinya. hingga ke hari ini masih lagi berhempas pulas untuk memenangkan diri dalam kes liwatnya. Dan hingga hati ini juga kes itu terus di liwatkan.

Kami rakyat biasa dah penat,jemu dan letih dengan semua sandiwara ini, cepat tamatkan cerita ini.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa yang Anwar rosakkan? Dia ada kuasa pemerintahan ke nak menggubal polisi dan mengagihkan dana, dan kontrak, atau menaikkan harga barang? Jangan sia siakan hidup tuan dengan melalak tak tentu pasal, macam anjing menyalak sana sini di siang hari, ekornya bergelumang tahi.

sri hartamas