Selasa, 13 Julai 2010

50 DALIL KENAPA ANWAR TAK BOLEH JADI PM OLEH KHALID JUFRI (Siri 1)


Aku rasa terpanggil untuk  menyiarkan semula 50 dalil kenapa Anwar tidak boleh menjadi Perdana Menteri….walaupun sudah hampir 12 tahun dalil ini dikeluarkan oleh penulisnya sdr. Khalid Jufri…tetapi rata-rata pengundi golongan muda pada hari ini sudah lupa mengenai dalil- dalil ini.


Oleh kerana ada 50 dalil maka aku akan keluarkan secara berperingkat-peringkat mulai hari ini hingga habis 50 dalil tersebut, bagi yang tidak sabar nak baca 50 dalil tersebut silalah ke kedai buku berhampiran dan beli satu untuk rujukan, kalau awal-awal penerbitannya dahulu ramai orang tidak percaya dan memandang serong kepada penulis tetapi setelah 12 tahun buku ini di tulis nampaknya apa yang di tulis itu bukanlah fitnah tetapi segala kenyataan yang mesti kita terima.
Selamat membaca.


1 DENDAM KESUMAT
Anwar Ibrahim mempunyai perasaan dendam yang kuat atau dipanggil DENDAM KESUMAT sama ada kawan atau lawan.
2 PENENTANG
Sikap menentang ketua menjadi amalan Anwar sejak aktif dalam UMNO pada tahun 1982. Pada tahun yang sama beliau menentang Suhaimi Kamaruddin untuk merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO.
3 PECAH DAN PERINTAH
Sikap pecah dan perintah merupakan strategi Anwar untuk berkuasa dalam UMNO dan kerajaan. Beliau sanggup mengadudumbakan UMNO Kedah bila beliau wujudkan komplot menentang ura-ura Dr. Tun Dr. Mahathir untuk melantik Sanusi Junid sebagai Menteri Besar Kedah.
4 SUMPAH BOHONG
Anwar berani bersumpah untuk tidak menentang Ghaffar Baba bagi jawatan Timbalan Presiden UMNO, ternyata sumpah bohong yang dilaknati Allah SWT.
5 JAHANAMKAN Tun Dr. Mahathir
Bersumpah untuk menjahanamkan pimpinan Dr. Tun Dr. Mahathir di depan Haji Sulaiman Palestin (Allahyarham) kerana ditahan ISA sewaktu Dr. Tun Dr. Mahathir menjadi Menteri Pelajaran (Pendidikan).
6 CAKAP TAK SERUPA BIKIN
Cakap tak serupa bikin merupakan amalan Anwar menjadi pemimpin. Kalau Anwar berucap anti politik wang maka bermakna Anwarlak bapak politik wang sewaktu menjelang pemilihan jawatan Timbalan Presiden UMNO tahun 1993.
 7 BAPAK RASUAH
Rasuah berlaku paling tinggi sewaktu Anwar menjadi Menteri Kewangan, jadi orang panggil Anwar Bapa Rasuah.
8 KELUARGA ROSAK
Anwar dari keluarga yang rosak. Bapanya Ibrahim Abd. Rahman mengambil orang gajinya sebagai isteri menyebabkan ibu Anwar Hajah Che Yan hidup tertekan dan mengidap lumpuh.
Mokhtar adik Anwar pula penagih dadah. Keluarga yang tidak begitu senang dulu sekarang menjadi kaya raya bila Anwar menjadi Menteri Kewangan.
9 LARIKAN ANAK DARA
Anwar telah melarikan anak dara orang untuk bernikah di Siam. Anwar tidak mendapat restu daripada Wan Ismail bapa Azizah sehingga Wan Ismail terpaksa mengeluarkan pistolnya untuk mengusir Anwar daripada memasuki rumahnya.
10 MAIN BONTOT
Semua orang heboh apabila rahsia Anwar main bontot pemandunya Azizan terbongkar.
Cerita hobi Anwar main bontot ini bukan perkara baru. Ia telah bermula sewaktu ia belajar di MCKK dan Universiti Malaya lagi. Ramai yang mahu ke depan untuk menceritakan kisah silam Anwar ini. Tunggulah.
11 MAIN BINI ORANG
Kisah bagaimana Anwar terlibat skandal seks dengan isteri orang – isteri Setiausaha Sulitnya Mohamad Azmin bin Ali yang bernama Puan Shamsidar Taharin telah dibongkar sendiri oleh aidk kepada Azmin iaitu Ummi Hafilda binti Ali.
12 ANAK HARAM
Hasil dari hubungan seks dengan Shamsidar telah dikurniakan seorang cahayamata bernama Afifa. Anak ini menjadi kebanggaan Shamsidar kerana ia anak Pembesar Negara.

Sambung.......

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro buang gambar nuar nik ajis !

tukar lain bro ! cepat

Tanpa Nama berkata...

bro buang gambar nik ajis anwar tu. kau boleh kenakan jefry kali ke 2..

tukar gambar lain cepat !

Tanpa Nama berkata...

ngok punya orang umgok

Tanpa Nama berkata...

MPG, mana lagi? ka nak siar kemudian 50 dalil tu?

Kita lupa lah. Tolong siarkan semua.