Selasa, 22 Mac 2011

SIASAT SIAPA DATO "T" LEBIH BAIK DARI CARI SIAPA LELAKI DALAM VIDEO TU.


"Pada akhir zaman akan muncul pembohong2 besar yang datang kepadamu dengan membawa berita2 yang belum pernah kamu dengar dan belum pernah didengar oleh bapa2 kamu sebelumnya, kerana itu jauhkanlah dirimu dari mereka agar mereka tidak menyesatkanmu dan memfitnahmu" ( Sahih Muslim)

Siasat  siapa Datuk "T" dahulu, Banyak keraguan tentang kronologi pendedahan video ini. Adakah Datuk "T" ini taukey peras ugut ke?.  Pulak tu siap kasi tahu tak nak serah video pada Polis nak serah pada badan bebas dan minta kerajaan lantik badan bebas....apa nie. apa class datuk "T" nak mintak itu,mintak ini, kalau setakat nak tunjuk video murahan hitam putih itu belambak kat pasar malam boleh dapat. Kerajaan tak perlu tengok video itu pun dah boleh sumbat al-juburi ke penjara sungai buluh hanya dengan kasi sample DNA.

Hj.Hadi dan Kit Siang sokong Anwar sebab mereka tahu, ini kerja untuk kembalikan sokongan rakyat kepada Pakatan Pembangkang. Buat apa sahaja asal dapat timbulkan kebencian rakyat kepada kerajaan UMNO dan BN itulah matlamat mereka.

Dalam hal ini Polis akan jadi mangsa yang tidak berdosa.





Tiada ulasan: