Ahad, 3 Oktober 2010

HUJAN TIDAK RIBUT PUN TIDAK TETIBA MIC MINTAK TAMBAH KERUSI KABINET

Belum lagi officially jadi President MIC Palanivel s/o. Govindasamy ( பழனிவேல் கோவிந்தசாமி,) dah mula memasang angan-angan dan mimpi di siang hari. Dasar tak tahu malu, kalau begini mindset semua pemimpin India di negara ini alamat hancurlah negara. belum apa-apa dia dah mintak satu lagi kerusi kabinet untuk bangsanya,  ooiii apa nie... kerja lah dulu satukan orang India di Malaysia nie barulah mintak , tak malu ke asyik meminta, dah lah selama ini ada dalam Barisan Nasional jadi liabiliti, tengok-tengok lah sikit apa sumbangan MIC dalam PRU 12....Hancusssss.

Buktikan lah dulu kepada Barisan Nasional dalam PRU 13 nanti bahawa MIC adalah parti yang berjasa dan memberi sumbangan dalam mempertahankan kerajaan sedia ada barulah boleh mintak kerusi kabinet. Ini PRU 13 pun belum lagi, kerusi MIC pun belum tahu lagi dah mintak kerusi kabinet.  Ini ke yang telah di tunjuk ajar oleh presiden kamu sebelum bersara?.

Kalau beginilah mindset pemimpin MIC nie, maknanya tak akan berubah lah MIC sampai bila-bila. Dan nampaknya pengganti Semi-value nie lagi tak de value.

Tiada ulasan: