Selasa, 12 Julai 2011

SELAGI ADA NYAWA ANWAR AKAN TETAP BERBOHONG

Pembohongan terbaharu adalah semasa berceramah di Pulau Pinang apabila beliau berkata Polis bertindak zalim terhadap bekas MB Terengganu, Ulama tersohor, yang juga Presiden PAS Hj.Hadi Awang dengan "menghumban" ke dalam lori Polis.

Di Kuala Terengganu pula Datuk HJ.Hadi Awang melahirkan rasa syukur kepada Allah dan berterima kasih kepada pihak PDRM yang memberikan layanan istemewa kepada beliau dan mereka yang di tangkap semasa demonstrasi. Banyak video-video menayangkan bagaimana layanan baik di berikan kepada perusuh yang memang dah kelaparan, Harap kan bersih janji nak di beri makan sebelum berdemo tapi hapah tak de,nasib baik PDRM kasi makan.Tak lah mati kebuluran.

Masih ada lagi ke manusia yang berakal nak menjulang dia nie sebagai Perdana Menteri.......bertaubatlah... dah banyak petunjuk dari Allah S.W.T sejak program sembahyang hajat perdana di Stadium Melawati tempohari...tak boleh sedar ke..memang hati dah betul-betul gelap dan hitam tak boleh menerima nur kebenaran dari Allah.

Wahai pemuja Anwar kembalilah kepangkal jalan......kalau macam tu punya sakit mahunya dapat MC seminggu dua...tapi baru sehari berlakon dah boleh berceramah pulak...belajar lah dengan cikgu Maarof laki si normala tu kalau nak MC 2 mingguuuu...

Tiada ulasan: