Selasa, 5 Julai 2011

ANWAR BERLAJAR PETUA MENANG PILIHANRAYA DARI PARTI PHEU THAI

Anwar akan meletakkan calon wanita muda yang cantik sebagai wakil PKR dalam PRU 13 nanti. Inilah pelajaran pertama Anwar yang di dapati dari kemenangan parti Pheu Thai dalam pilihanraya umum Thailand yang lalu.

Jika ini benar-benar berlaku maka sudah pasti ketua wanita PKR Zuraidah Kamaruddin @ mak lempir akan membunuh diri kerana beliau sudah tersasar dari kategori tersebut,maka akan bertambahlah lagi seekor hantu di karak.

Harapan Nurul Izzah juga di lihat nyawa-nyawa ikan, kerana di khabarkan Wardina Safiyyah juga turut berminat memasuki charta pilihan. Kalau mengharapkan Siti Aishah Syaikh Ismail ketua srikandi PKR kebangsaan sebagai PM wanita Pertama Malaysia adalah satu yang amat tidak masuk akal maka agak sukar untuk Anwar meniru bulat-bulat taktik parti Pheu Thai itu.

Apa pun penyokong-penyokong totok anwar percaya perkara tersebut dapat di selesaikan dengan mudah oleh anwar jika Anwar mencalonkan perempuan cina yang bersama lelaki yang 99.99% mirip Anwar Ibrhim dalam klip video datuk T.

Tiada ulasan: