Selasa, 5 Julai 2011

MEMANG WUJUD KOMUNIS DI MALAYSIA

Apa tujuan bom koktail, parang, mercun dan baju kuning bersih di sembunyikan dalam beg plastik sampah dan di letakkan di pasu bunga berhampiran jalan-jalan yang akan di lalui oleh pemberontak-pemberontak Bersih 2.

Modus operandi sama seperti zaman komunis kata ketua Polis Selangor Tun Hisan Hamzah semasa megulas penemuan bom koktail, parang, mercun dan baju kuning berlogo bersih di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. Pihak Polis sedang berurusan dengan mereka yang terlibat. Usaha polis ini tidak dapat di dedahkan kepada media kerana di khuatiri masyarakat akan berasa tidak tenteram dan berada dalam ketakutan, Walaubagaimanapun pihak PDRM akan mempastikan semua yang terlibat dan bersubahat dalam perkara ini akan di tangkap secepat mungkin.

Dalam perkembangan lain bekas Timbalan Presiden PKR Dr.Chandra Muzaffar mendedahkan kemungkinan Yayasan George Soros sekali lagi campurtangan dalam perkembangan di Malaysia dengan menyediakan bantun keewangan untuk membantu Bersih 2 menggulingkan kerajaan pada 9 Julai nanti.

MPG, berdoa agar PDRM dapat segera menangkap komunis-komunis yang sedang bermaharaja lela di Kuala Lumpur dan Selangor, dan jangan lupa sumbatkan Ambiga dan A Samad Said di kemunting.

Tiada ulasan: