Isnin, 23 Januari 2012

JOM SOKONG ANWAR IBRAHIM


Kau orang nak marah ke, nak maki aku ke aku tak peduli, kali ini akun nak jugak sokong Anwar Ibrahim @ al-juburi wal yahudi. Aku sokong Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI) nie bukan pasal dia suka main depan belakang TAPI aku sokong dia pasal dia nak pinda undang-undang liwat, mana ada orang UMNO, Menteri-menteri UMNO, malah Presiden PAS waima Mursyidul AM PAS pun tak berani nak buka mulut nak pinda undang-undang berkaitan liwat.


Seksyen 337B kanun Keseksaan bermaksud sesiapa yang melakukan hubungan seks luar tabii secara sukarela, akan dihukum penjara maksima 20 tahun, termasuk sebatan.

Seksyen 377C pula bermaksud sesiapa yang melakukan hubungan seks luar tabii tanpa persetujuan atau memaksa, akan dihukum penjara tidak kurang daripada 5 tahun sehingga maksimum 20 tahun dan boleh dikenakan sebatan.

Aku gesa ahli parlimen meluluskan udang-undang pindaan terhadap seksyen 377B dan 377C menjadi.

Mansuhkan B & C, jadikan seksyen 337 kanun keseksaan bermaksud sesiapa yang melakukan hubungan seks luar tabii secara sukarela dan paksaan atau memaksa, akan dihukum SULA DI KHALAYAK RAMAI ATAU REJAM SAMPAI MATI ATAU POTONG "ANU" DIA SAMPAI KEPANGKAL.

 Ayuh sokong Anwar Ibrahim pinda undang-undang liwat........

 

Tiada ulasan: