Khamis, 23 Disember 2010

SEKSANYA PERJUANGAN SEORANG SERIKANDI BERNAMA UMMI HALFIDA

Salam, seperti yang di janjikan MPG akan terus memaparkan catitan serikandi 7 (Ummi Halfida) untuk tatapan pembaca blog ini, kali ini Ummi menyambung catitannya dengan persoalan ke lapan...persoalan antara kebetulan atau memang di rancang untuk menghapuskan Ummi dari muka bumi ini agar si petualang bebas bermaharajalela. Bacalah dengan nama tuhan mu.....

PERSOALAN KE LAPAN (8)????????
Kenapa terlalu banyak kejadian ngeri terjadi sepanjang menegakkan kebenaran ini, siapakah dalang disebalik konspirasi keji ini yg terjadi kepada berapa saksi?Namun alhamdulilah Allah masih menyangi kami, walaupun ketika itu situasi ibarat nyawa di hujung tanduk diantara hidup dan mati, namun kecekalan hati dan penyerahan diri yg tidak berbelah bagi kepada Ilahi mengatasi segala-galanya. Bahkan dalam banyak keadaan perasaan berkobar-kobar seperti seorang pahlawan yg ingin kemedan perang menguasai diri, berkat mukjizat amalan ayatul kursi yg meliputi 7 petala langit dan 7 petala bumi sebanyak 170x sekali duduk selepas tahjud mengambil masa satu jam setengah sebelum kemahkamah menguasai diri. Begitulah hebatnya pertolongan Allah swt dan mukjizat alquran, kalau tidak mungkin dah lama mati tanpa pertolongan yg Maha Esa, berapa kali ugutan bunuh yg dihantar kepejabat saya beserta peluru hidup,ada satu ketika kepala kucing yg baru disembelih beserta darah sekali diletakkan didepan pintu rumah dgn perkataan kau akan mampus dalam masa 3 hari,kereta merz saya dibakar hangus ,patung-patung mainan beserta darah dan ugutan bunuh banyak kali diterima, bahkan yg paling dahsyat bom jangka juga diletak ketika saya ingin berceramah di kedah, mujurlah naluri hati ini amat kuat berkat amalan ayatul kursi, bila naik saje hati saya berdebar-debar, jantung saya mcm nak pecah, maka saya meminta pihak polis memeriksanya, dan terbukti nyata sememangnya ada , kalau tidak dah jadi Benazir Bhuto tinggal kenangan dalam lipatan sejarah .Amin, amin allah masih mahu saya berjuang hingga ketitisan darah yg terakhir dalam isu insan munafik ini dan pengkhianat negara no 1 ini.ALLAHHUAKHBAR 7x BERIKAN AKU KEKUATAN UNTUK MENERUSKAN PERJUANGAN INI DI LUAR JANGKAANKU KU DGN MUKJIZAT AYATUL KURSI INI YG MELIPUTI 7 PETALA LANGIT DAN 7 PETALA BUMI. Ketajaman ayatul kursi ni kalau diamalkan ia mengatasi ketajaman mata pedang bagi berhadapan dgn musuh yg dahsyat ini dengan syarat kita di pihak yg benar, bukan mengianaya bukan memfitnah.Bahkan banyak kelebihannya yg lain yg hanya ALLAH MAHA PEMBERI KEPADA SIAPA YG DIKEHENDAKINYA.

Begitu juga terjadi kepada azizan di mana kereta kancilnya (kata aljuburin kami dapat juta-juta tapi azizan masih pakai kancil dan hingga kehari ini masih menjadi pemandu kepada sebuah syarikat cina) , telah dirempuh oleh sebuah kereta pacuan 4roda dan mengakibatkan isterinya yg sarat mengandung terbunuh ditempat kejadian.Alfatihah untuk arwah, moga syahid baginya kerna perjuangan suami.Ketika itu juga Dato Aziz Samsudin juga terlibat dalam kemalangan yg tidak dijangkakan dimana tayarnya tercabut ketika menyusur dijalanan dan menyebabkan isterinya juga turut terbunuh.Kereta saya juga banyak kali mengalami tayar longgar dan pancit , mujurlah beberapa pekerja saya yg menemani sering melakukan pemeriksaan tayar sebelum memulakan perjalanan. Bahkan dalam satu insiden kejar mengejar antara saya dengan beberapa gengster disetapak, menyebabkan saya terpaksa meninggalkan kereta saya ditempat pembuangan sampah dibelakang bangunan dan berlari masuk kesebuah kedai cina berdekatan memohon pertolongan, dan saya sempat menyorok dibawah meja nya dan meminta kerjasamanya menafikan kehadiran saya disitu.Shukur Allah takdirkan walau tidak sebangsa dan seagama, tapi dia berhati mulia membantu menyelamatkan saya.So dont judge the book by its cover, jgn nilaikan buku itu hanya dari kulit luarannya sahaja tetapi isi dalaman dan ilmu yg dapat kita pelajari dari dalamnya.

Jadi bagi pendapat anda siapakah gerangan angkara durjana ini ? Saya tidak mahu menuduh tapi lu pikirlah sendiri...............Apa pun sebagai orang islam kita redha  di atas ketentuan Yang Maha Esa, kalau setakat itu sahaja hayat kita, tidak ada satu umat pun yg akan dapat menyelamatkannya.Namun selagi hayat masih ada, harus kita bertanya, apa tujuan kita dijadikan di atas mukabumi ini, sama-sama kita renungkan.

Tiba-tiba sahaja jiwa saya menjadi tersentuh, hati saya meruntun sayu yg amat sangat membaca pelbagai sokongan dan nasihat yg amat-amat positif dari anda semua, tanpa disedari air mata seperti hujan membasahi bumi tanpa henti.Subhanaullah, alhamdulilah, Allahhuakhbar, kalau dahulu saya berseorangan diri kecuali doa ibu, kakak-kakak dan ipar duai menghadapinya, namun ketika ini saya yakin dan percaya ramai yg turut berdoa serta merasai keperitan dan kesedihan saya yg amat sangat, kadangkala tak terbendung dengan kata-kata, saya tidak dapat mengelak dari menceritakan segalanya kerana kebetulan berhubung kait dengan keluarga, apakan daya saya, namun saya tidak rela sidurjana terus bermaharajalela, mana lebih penting menyelamatkan agama, bangsa dan negara atau menutup perbuatan subahat abang kandung sendiri dgn sidurjana. YA ALLAH BERILAH AKU KEKUATAN UNTUK MENGHADAPINYA, DAN BERIKAN KEBENARAN DI ATAS APA YG KU PERJUANGKAN INI DEMI AGAMAKU, BANGSAKU DAN NEGARAKU.AMIN.

Tiada ulasan: