Rabu, 19 Januari 2011

JANTAN PAS TAK DE TELOR........DI UMPANNYA MUSLIMAH UNTUK MENEGAKKAN NEGARA ISLAM

Salam.
Walaupun gendang perang PRK Tenang belum di bunyikan oleh SPR namun nampaknya kempen sudah pun bermula. Pakatan Pembohong awal-awal lagi dah umumkan calonnya takut tak cukup masa berkempen. Calon Pakatan Pembohong kali ini datangnya dari celah kelengkang PAS, manusia perempuan yang sanggup di nodai, di rogol, di ratah, di sula dan di liwat oleh kerakusan pemimpin DAR,PKR dan PAS sendiri, setelah semua orang Jantan dalam DAP,PKR dan PAS tak de telor untuk berjuang menegakkan negara Islam, di kerahnya orang betina ke medan juang....bangsat punya PAS.

Kasihan Normala Samsudin yang hanya di bekalkan oleh tuannya isu harga barang dapur naik untuk berkempen dengar cerita dia mula berkempen dengan suri-suri rumah...opppssss bukan berkempen bergosip @ mengumpat kononnya harga minyak masak naik, harga bawang naik, harga beras naik, harga gas memasak naik, harga susu naik  sebab kerajaan Barisan Nasional sorokkan barang-barang tu. kahhhh...kahhh..kahhh macam nie ke mentaliti pemimpin yang hendak menjadi wakil rakyat DUN Tenang?.

Lagi satu yang aku dapat input dari bekas pelajar sekolah LKTP Tenang, masa Normala nie jadi cikgu dia sangat anti orang cina dan India. Malah hingga ke hari ini pun dia masih lagi tidak mesra dengan masyarakat cina dan India di DUN labis,cuma sejak di umumkan sebagai bakal YB Tenang barulah tersengeh-sengeh jumpa masyarakat Cina dan India meraih undi.

Untuk pengundi Dun Tenang terutama di Felda Tenang,Felda Chemplak dan Felda Chemplak barat, kau orang bersiap sedialah dengan penyapu, kayu, cangkul, sabit dan barang yang seangkatan denganya untuk buat "perambat" (orang johor kata perambat nie maknanya kejo) mana-mana malaun yang datang ke tempat kau orang untuk buat huru hara dan memecahbelahkan masyarakat DUN Tenang dengan fitnah dan hasutan, macam saranan
Tan Sri Isa Samad - Pengerusi Felda. Warga Felda disaran “menghalau” pengkhianat dan penabur fitnah yang dijangka akan bermaharajalela menabur fitnah menjelangnya pilihan raya kecil dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang nanti.
KLIK SINI - SARANAN ISA SAMAD HALAU PENABUR FITNAH

SOKONG ISLAM ANDA SELAMAT, SOKONG PAS ANDA SESAT.

Tiada ulasan: