Ahad, 14 November 2010

MELONTAR JAMRAH WAJIB HAJI DI MEKAH, MELONTAR ANWAR, AZMIN DAN AZIZAH IBADAH WAJIB AHLI PKR DI TANAHAIR



 
Mengambil sempena Peristiwa penting dalam bulan Zulhijah, iaitu tetakala umat Islam di seluruh dunia Mengerjakan ibadah Haji, MPG teringat salah satu wajib haji iaitu MELONTAR JAMATUL AQABAH ( Sughra, Wustha, Qubrra )

Melontar Jamrah berlaku di tanah suci mekah ketika umat islam mengerjakan haji, manakala Di Tanah air ada Ibadah melontar  yang Wajib di lakukan terutama oleh ahli- ahli  PKR iaitu melontar ketiga-tiga kepala iblis dalam Parti iaitu kepada rangkaian 3A (Anwar,Azmin dan Azizah) ketiga-tiga mereka ini patut di lontar dengan batu yang tajam agar PKR kembali kepada rakyat. Selagi ketiga-tiga mereka ini menguasai Parti maka tak perlu bagi rakyat untuk berteriak atau berdemonstrasi kearah keADILan, reformasi dan sekelian benda yang lunak-lunak untuk mengaburi rakyat . Selagi mereka bernyawa perjuangan parti hanyalah untuk manusia bernama Anwar Ibrahim.

Sekadar berdemonstrasi membantah proses pemilihan kepimpinan parti di hadapan Ibupejabat PKR di Merchant Square, Bandar Tropicana PJ, tiada apa kesudahannya.Pada Anwar demonstrasi merupakan kekuatannya, lagi ramai berdemo lagi kuatlah pengaruhnya. Jadi tukarkan acara demonstrasi kepada acara melontar……

Renung-renungkan dan selamat beramal…….

Tiada ulasan: