Selasa, 2 November 2010

GEMPAR !!!!!!, OOOiiiiii....KJ TUNGGU APA LAGI LKS DAH KATA ORANG UMNO KAFIR

Astarfirullah al azim.... siapa yang kafir sebenarnya nie... apakah ini yang di ajarkan oleh Nik Aziz kepada sekutunya Penasihat DAP ?????. Hari ini Melayu Islam  semakin kucar kacir bila ada kaum yang sanggup bersekongkol dengan musuh-musuh Islam semata-mata untuk menjatuhkan Islam itu sendiri, Inilah harga yang perlu di bayar oleh Pemimpin dan penyokong PAS bila berkawan dengan syaitan DAP.

Pemuda UMNO kau orang tunggu apa lagi......LIM KIT SIANG dah tuduh kau orang nie kafir...kau orang sedar tak !!!!!!!!!!!!!. Kalau tak percaya tulisan MPG nie pergilah tanya Ali Rustam....bacalah Berita Harian...paling tidak bacalah artikel yang aku pastekan dari BH nie...

GUA MUSANG: DAP semakin berani mencampuri urusan agama Islam dengan menuduh orang UMNO kafir dalam siri ceramah untuk menarik sokongan pengundi Melayu menyokong PAS pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Galas.

Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Melaka, Datuk Seri Mohd Ali Rustam, berkata tindakan itu adalah hasil ajaran pemimpin PAS yang menjual agama dan tidak menghalang apabila bukan Islam menuduh orang Melayu tidak menyokong PAS sebagai kafir.

Katanya, kenyataan Penasihat DAP, Lim Kit Siang itu dibuat di hadapan Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat dan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim pada ceramah di Rancangan Pemulihan Tanah (RPT) KESEDAR Sungai Terah.

“Yang kita sedihnya apabila Lim menuduh orang Melayu parti UMNO kafir disambut dengan laungan takbir ‘Allahuakhbar’ oleh pemimpin PAS bersama penyokongnya yang dianggap menjual agama Islam kepada kaum lain.”

“Inikah parti yang melaungkan perjuangan Islam yang patut kita sokong dan sudah jauh terpesong akidah sebenarnya,” katanya ketika berceramah kepada pengundi di peti undi Kampung Baru Hulu, dekat sini, petang kelmarin.


Mohd Ali yang juga Ketua Menteri Melaka, berkata mungkin pengundi di DUN Galas baru sedar tindakan Kit Siang yang mengutuk orang beragama Islam tetapi pada masa sama ia halal di sisi perjuangan PAS demi kepentingan politik pembangkang.


Beliau berkata, gelagat pemimpin DAP mencampuri urusan agama Islam sejak bergabung dalam pakatan pembangkang kerana mendapat restu PAS untuk mengutuk orang Islam yang tidak sokong parti itu.

Katanya, pengundi di DUN Galas patut mengambil ingatan dengan sikap melampau DAP itu yang menuduh orang UMNO kafir dan perbuatan itu pula seolah-olah direstui PAS.




Tiada ulasan: