Rabu, 28 Ogos 2013

UJUNG-UJUNG MELAYU JUGA YANG SALAH

Mula-mula hapuskan DEB di Pulau Pinang, lepas tu haramkan Utusan Malaysia, rampas tanah kebun durian orang kampung nak buka Universiti cina, Sekat orang Melayu berniaga bazar Ramadhan di KOMTAR, muktahir ini haramkan Tanda Putera di tayangkan di Pulau Pinang. Ada banyak lagi perkara-perkara yang di lakukan oleh kerajaan DAP Pulau Pinang yang sangat terang bersifat rasis.

Inilah antara peringatan dan petunjuk dari Allah S.W.T kepada mereka yang mahu berfikir, terutama bangsa melayu yang tidak sedar diri sanggup lakukan apa sahaja untuk mendapatkan undi mereka. Jika kita tidak berkeras kepada spesis DAP ini lambat laun orang melayu akan merempat di negara sendiri. Kerana mahu dapatkan undi sanggup bagi peruntukkan 2 juta untuk tambah baik sekolah, kerana nak undi sanggup keluarkan peruntukan puluhan ribu untuk bina tokong. kerana nak undi sanggup keluar belanja ribuan ringgit untuk jamuan makan malam dan panggil psy buat konsert akhirnya.....lu fikirlah sendiri.

Sekarang ramai rakyat bawahan yang setia pada UMNO dan BN dah marah, dulu kemarahan mereka tidak dapat di terjemahkan dalam bentuk undi, tapi sekarang kena ingat orang bawahan inilah yang akan menghukum kamu kerana lalai. Orang bawahan inilah yang akan menghukum kamu kerana abaikan nasib mereka. Jangan fikir BR1M sudah memadai untuk mengubat hati yang lara,jangan fikir BR1M boleh sejukkan hati yang membara.

Wahai pemimpin melayu, bangkitlah dari angan-angan mu untuk menakluk 2/3 kerusi parlimen, sudah-sudahlah dari terus di tipu bangsa munafik ini, kembalilah menyatukan bangsa mu, tolonglah bangsa melayu yang makin hilang di telan oleh kerakusan bangsa cina yang tidak puas melahap ekonomi negara mahu merampas kuasa politik melayu pula. Stop lah bicara soal AFTA, bicara soal TPPA, tumpukanlah usah memulihkan bangsa, mana GLC-GLC yang di tubuhkan untuk membantu orang melayu...mana, sudah berpuas hatikah kamu dengan taraf hidup bangsa mu?, mana UDA  apa jadi dengan peniaga melayu di bandar beasr?.

Bangsa Melayu di tanahair ini di himpit bukan sahaja dari bangsa cina malah dari pemimpin melayu sendiri, Pemimpin melayu mesti berani,mesti jadi pejuang bangsa, mesti jadi pembela agama jadikan perhimpunan Agung UMNO kali ini medan untuk memperkasakan Agenda Bangsa.

Tiada ulasan: