Ahad, 23 Oktober 2011

DILEMA HASSAN ALI DALAM PAS - LAKONAN YANG MEMUDARATKAN PAS

Seksa sangat ke, susah sangat ke nak perjuangkan Aqidah umat dan isu murtad dalam PAS. Kesian aku tengok Hassan Ali yang terpaksa meminta juruacara majlis umumkan bahawa kehadiran beliau ke perhimpunan sejuta ummat (HIMPUN) semalam 22hb.Oktober 2011 di Stadium Shah Alam, terpaksa meninggalkan title YB nya, terpaksa meninggalkan keahlian PAS nya semata-mata untuk bersama-sama dalam HIMPUN.

Pemimpin PAS kalau nak selamatkan aqidah ummat Islam dari di murtadkan kena buat macam tu ke, Jadi apakah yang selama ini PAS perjuangkan?. Kalau soal Islam tidak boleh di bawa dalam PAS yang kononnya memperjuangkan Islam, maka wajarlah nama parti itu di tukar aje lebih-lebih lagi PAS pun dah berkiblatkan kepada Negara berkebajikan bukan lagi Negara Islam.

Apapun tahniah lah Hassan Ali kerana di beri hidayah untuk hadir juga, Bukti bahawa jawatan dalam parti tidak membataskan aqidah kamu, tetapi setakat berlakon 3 jam aje buat ape, jam seterusnya masih bersekongkol menyokong mereka yang menyokong murtad buat apa.
 
 HASSAN ALI DEMI AQIDAH KAMU, DEMI AGAMA KAMU, DEMI MARUAH KAMU, DAN DEMI UKWAH UMMAT....PISAHKAN LAH DIRI KAMU DARI PAS.

Tiada ulasan: