Rabu, 3 Ogos 2011

NC UNISEL DAN TIGA PEGAWAI DI BEDIL GARA-GARA TAK IKUT PERINTAH

Inilah akibat tak ikut kehendak pemimpin PKR, lihatlah apa yang berlaku dalam krisis pemilihan pemimpin PKR tempohari yang menyaksikan berduyun-duyun pemimpin kanan PKR cabut lari meninggalkan pemimpin yang di anugerahkan oleh bininya sebagai anugerah tuhan. Kesimpulannya, sesiapa yang tak ikut kata pemimpin maka riwayat politiknya terkubur, jangka hayat pegang jawatan jadi pendek, silap-silap haribulan jadi kambing hitam yang di panggang hidup-hidup.

Berbalik kepada krisis UNISEL, ada kemungkinan bedilan di buat keatas Datuk Dr Rosti Saruwono, Pendaftar Rokmaa Mat, Dekan Fakulti Perniagaan Prof Dr Khalifah Othman dan Pengarah Pemasaran dan Komunikasi Korporat Halid Hasbullah di buat kerana kegagalan pihak PKR Negeri memperalatkan UNISEL untuk kepentingan parti.

Kerajaan Negeri pimpinan Khalid Gagap akan berbuat apa saja asalkan kedudukannya sebagai MB tidak tergugat, asalkan puak-puak DAP yang di ketuai oleh Ronie Liu senang hati. Lihatlah apa yang berlaku kepada Hassan Ali....bagai melukut di tepi gantang.

Inilah corak pentadbiran kerajaan pembangkang...adakah corak ini paling sesuai untuk negara kita Malaysia?.

Tiada ulasan: