Ahad, 7 Ogos 2011

ISLAM MUSNAH DI TANGAN KHALID IBRAHIM

Menteri Besar berbangsa Melayu paling Berengsek dalam dunia itulah anugerah yang patut di berikan kepada Khalid Ibrahim Menteri Besar Selangor dari Parti Kelentong Rakyat.

Dulu Istana di jadikan musuh bila nama Khusairin di perkenan menjadi Setiausaha Kerajaan Negeri, Dulu pandangan Istana di perlekeh bila membuat keputusan menyebelahi Ronnie Liu memulangkan arak. Dulu arahan Istana tidak di endah dengan membenarkan masjid dan surau di gunakan untuk berpolitik. Dulu nama Istana di gunakan untuk sambut ulangtahun PKS hingga Sultan murka.

Hari ini tetiba Khalid Gagap teringat Istana menyembah untuk minta bantuan menyelesaikan kes JAIS dan Hassan Ali yang menyerbu memeriksa Gereja Methodist Damansara Utama. Sepatutnya sebagai MB yang beragama Islam,Khalid Ibrahim tidak perlu menyatakan perasaan kesalnya terhadap tindakkan JAIS  kerana JAIS menjalankan tugasnya. Dalam kes ini nyata Khalid Ibrahim tidak bersetuju tindakan JAIS yang menjalankan tugas memastikan perkara 11(4) perlembagaan Persekutuan di lindungi dan menjamin tiada umat Islam yang di sesatkan atau di murtadkan samada secara langsung atau tidak langsung. Nampak sangat Khalid Ibrahim hanya MB boneka kepada majoriti yang menguasai Dewan Undangan Negeri.

Jalan untuk melepaskan tengkuknya Khalid Ibrahim menyerahkan kepada Istana agar Istana di jadikan Kambing Hitam. BACA SINI

Tiada ulasan: