Khamis, 23 Disember 2010

KEBABOOOO....UMMI HAFILDA SAMBUNG LAGI PERSOALAN YANG TERHENTI

Salam. artikel ini adalah sambungan daripada apa yang di dedahkan oleh Ummi Hafilda sebelum ini yang hanya sempat menulis 2 persoalan sahaja, hari ummi Hafilda sambung dengan Persoalan ke 3,4,5,6 dan 7. Makin hangit, makin panas.........


PERSOALAN KETIGA (3)????????
Kenapa Azmin sanggup datang merayu-rayu suruh tarik balik segala lapuran salah laku ke atas si dajal tu sebelum memberi amaran sekiranya saya berdegil dalam masa 48 jam anwar akan arahkan KPN Tan Sri Rahim Noor menangkap saya , mujurlah Allah swt, memberikan sifat degil yg bertempat dalam jiwa ini demi menyelamatkan agama, bangsa dan negara.Saya jawab no.Saya masih ingat pada suatu petang selepas hampir dua minggu surat saya dikeluarkan azmin datang mencari saya dirumah mak, ketika itu dia datang bersama barua saksi palsu dia datuk sng chee hua,dibiarkan datuk sng berbual dengan arwah bapa saya dan dia mengajak saya naik kebilik saya ditingkat atas,dalam perbualan tersebut, dia punya merayu bagai nak gila, kalau selama ni dia begitu angkuh dengan adik beradik dan sukar untuk berbual mesra bersama kami, tapi petang tersebut seolah-olah dia baru dapat skrip lakunan dari juburin, masih terngiang-ngiang ditelinga kerana perkataan tersebut dia tak pernah sebut seumur hidup, dia kata, i love u as my sister,n now i need your help,kau pls tukar semua statements kat polis, nanti aku ajar apa nak cakap, yg selebihnya boss aku uruskan dgn rahim noor, anwar nak kau cakap kat polis yg kau tak nampak kereta nalla daimler wbv37 ambik shida kat bangsar shopping complex gi condo tivoli villa  dgn anwar dan anwar nak kau bacakan satu deraf yg dia buat for u to muncul kat tv , n kau buat-buat nangis menyesal buat tuduhan ni, sebab kau mesti cakap yg kau dah diupah , ada certain nama nanti anwar bagi,(dia mahu saya buat mcm ustaz ashaari al arqam bila muncul di tv, astarafilulahhilazim) saya pandang muka dia tepat , sedih yg tak terhingga abang dari satu ibu, satu bapa cukup dengan pelajaran ugama tergamak menghalalkan kemungkaran isterinya bersama boss durjana.Saya cakap sorry min, i cant, tak boleh , aku tak boleh tarik balik, apa yg aku dah bagi tau dalam surat aku, aku tak nak muncul kat tv, mcm tak de maruah diri, dah buat tiba-tiba tarik balik, gila apa pandangan orang pada aku semata-mata kerana duit.no way min sorry n mcm mana aku nak nafikan pasal kereta nalla tu,sebab gambar aku dah bagi dalam lapuran aku tu, ketika itu dia masih berlembut, cuba memujuk dia kata tak pe kau pikir masak-masak dan kita jumpa nanti kat restoran seri melayu, kat bilik vip, boss aku nak cakap,dia ada imbuhan untuk kau malam nanti duit n projek, saya sebak sambil berkata, min duit bukanlah segalanya,kau tau bini kau mcm tu n yet kau nak suruh aku bersubahat, kau gila min, i cant, sorry tak boleh.
Saya menjadi begitu marah yg amat sangat, terus menelefon kak long dan kak lang bertanya pendapat,mereka juga turut terperanjat,tetapi menyerahkan kata putus pada saya, jalan mana yg saya bakal pilih.Pada mulanya saya keberatan pergi ke restoran seri melayu, tetapi diasak beberapa kali menerusi telefon dengan nada berbau ugutan, boss(anwar) suruh kau datang, kalau tak dia naik angin nanti, dan aku tak guarantee apa jadi selepas tu.Saya gagahkan hati melangkah pergi dengan pelbagai perasaan sedih dan marah, apakan daya saya tiada kuasa, cuma semangat jiwa yg begitu berkobar-kobar, i dont care, saya tak peduli kali ni , apa jadi pun jadilah,tekad yg begitu kental.Di restoran seri melayu, bukan main lagi dia datang bersama barua datuk sng dia n the geng, merayu sekali lagi,dia tawarkan wow cukup-cukup lumayan dia kata even boss akan bantu bagi any projek kat kau plus cash.Dengan nada marah saya cakap kau boleh hidup dengan duit lendir but not me, then teringat lagi kata-kata angkuh dia, kalau kau masih degil, u will face the consequences, boss aku rapat dgn rahim noor, nanti kita tangkap kau dibawah ISA, aku bagi masa kat kau 48 jam otherwise sorry, saya pandang muka dia, saya kata, tak pe lah kalau itu qadak aku, aku terima, tapi nak bersubahat atas benda yg mungkar dan jijik tidak sekali, kita tengok min apa jadi , abah seorang guru agama tapi kau boleh halalkan benda-benda mcm ni, aku tak faham min,kau kena nasi kangkang agaknya. Dia kata shut up, kau sape nak ajar aku, bodoh sombong , orang nak bagi kau senang , kau nak cari pasal pulak.Saya terus beredar dengan perasaan yg begitu mengelodak marah dan terus kerumah kak long menceritakan segalanya.Itulah kali terakhir saya berjumpa dengan nya sebagai abang dan adik,dan selepas itu seperti yg diugut dan kerana kedegilan saya untuk tidak tunduk kepada kehendak manusia durjana bernama anwar, akhirnya membawa kepada penangkapan saya dan mangsa liwatnya sebelum ini iaitu azizan abu bakar yg juga pemandunya pada 17hb ogos, 1997.Itu adalah sebahagian rentetan peristiwa yg tidak akan saya lupakan hingga keakhir hayat demi agama saya, bangsa saya, negara saya, maka saya rela ditangkap dengan begitu hina dan menakutkan. Amat dahsyat seolah-olah mengepung dan memburu penjenayah yg paling dikehendaki seperti kalimutu atau botak chin suatu ketika dulu.Siap dengan M16 beb, kalau tak kuat iman dah terkencing, terberak dalam seluar, namun sepanjang jalan kebukit aman dalam kereta polis selepas ditangkap saya membaca has bu naullah hi wak nik mal wakil, Allah adalah sebaik-baik penolong dan pelindung.Itulah kekuatan saya, dimana saya terus didera dari 12 malam hingga kesubuh tanpa henti secara mental dan kasar untuk mendapatkan pengakuan bersumpah palsu saya dan azizan ketika itu.Kau memang anjing anwar, inshaalah kalau kau masih tak bertaubat dan memohon ampun kepada kami semua yg dizalimi mcm azizan, aku, saiful , dr.mahathir, aku rasa doa doa orag teraniaya tiada hijab langit dan bumi, kau akan terima padahnya yg lebih dahsyat lagi.

PERSOALAN KEEMPAT(4)???????????
Kenapa dia tak nak mengaku bahawa teori konspirasi yg dimomokkan selama ini adalah amalan kotor dia dan azmin bukan Dr. Mahathir atau musuh-musuh politiknya yg lain.Yg konspirasi tu engkau anwar aljuburin, kau yg conspired dgn azmin suruh aku tarik balik lapuran,kau suruh upah aku dengan imbuhan, kau jugak yg konspirasi dengan puluhan polis tangkap aku dan azizan, dan kau jugak yg bawak saksi-saksi palsu untuk gugat kredibiliti aku, kau jugak yg conspired dgn semua peguam terbalikkan semua fakta dan bukti sampai jadi caca merba dibuatnya. Kau jugak berjaya mendapatkan pelbagai surat palsu dan akuan melalui tekanan pihak polis ketika itu.Hai tak tau lah setan apa dalam badan kau ni?Kesian Dr.M ditelanjangkan di seluruh dunia dengan teori konspirasinya, sedangkan bertahun-tahun kau ditatang seperti anak emas dalam dulang emas oleh Dr.M ketika itu, sehinggakan siapa pun tak boleh kutuk anwar atau bercakap buruk tentang dia, punyalah taksubnya Dr.M kat setanan ni satu ketika dulu.Itu pun orang tak nampak lagi siapa yg benar, siapa yg salah sehinggakan surat saya juga telah dibuang ke tong sampah apabila diserahkan oleh datuk aziz samsudin,namun rakyat msia juga harus berterimakasih kepada bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan kerana melalui penyiasatan yg rapi serta bukti-bukti kukuh yg diperolehi di rumah nallakarupan melalui tips maklumat yg diberikan didalam surat lapuran saya serta segala perbualan rakaman yg dijalankan selama 6 bulan di persembahkan kepada Dr. M ketika itu, barulah beliau tersentak dan tersedar dari lamunan mimpinya yg begitu agung terhadap aljuburin ini.Maka kali pertama saya dipanggil oleh Dr.M ialah setelah hampir setahun surat saya dikeluarkan iaitu pada 26hb Ogos 1998,iaitu 6 hari sebelum anwar dipecat,untuk mengesahkan bahawa saya lah penulis salahlaku TPM ketika itu dan juga memastikan beberapa perkara didalam surat pertuduhan saya itu.Pertemuan berlaku hampir 45minit di kediaman rasmi Perdana Menteri ketika itu iaitu di Sri Perdana, inshaalah akan saya terbitkan buku khas segala semua intipati cerita dari a to z termasuk segala perbualan saya dengan Dr.Mdi malam yg penuh bersejarah itu,seorang PM yg begitu hebat mahu mendengar sendiri isi hati dari insan yg kerdil ini. Manakan mungkin dapat berkonspirasi dalam masa 6 hari melibatkan lebih 100 saksi, kalau nak menipu tak semudah itu.Gunakan lah akal bila bercakap, itu lah pertama kali Dr.M mengenali saya,dan kali kedua pertemuan dengan beliau ialah pada 1hb sept sehari sebelum anwar dipecat,juga berlaku di Sri Perdana bersama semua menteri-menteri besar untuk mereka bersoaljawab dengan saya setelah bukti-bukti diperkukuhkan oleh pihak polis bukit amanShukur negara dikurniakan dengan pegawai atasan polis yg tinggi imannya seperti Tan Sri Musa Hassan, ketika itu dia hanya memegang jawatan sebagai sac11 kalau tak silap saya,dia begitu amanah, jujur dan berdedikasi serta tegas dalam menjalankan tugasnya, walaupun dia dipanggil 3x oleh Aljuburin dipejabatnya untuk menutup kes dan penyiasatan, tetapi tan sri bertegas dengan membawa alquran , dia mengatakan didunia saya lepas tetapi diakhirat nanti saya berjawab, begitulah hebatnya seorang Islam yg addin tidak tunduk dan gentar kepada tekanan dan ugutan orang atasan.Dia memang anak jantan(Maaf Tan Sri) anak orang beriman, Tan Sri Hassan Azahari.Selayaknya dia dilantik sebagai Ketua Polis Negara oleh Tun M.Sememangnya tiada unsur konspirasi di antara saya dan Tun, semuanya berlaku di atas kehendak ilahi, saya sendiri tidak menyangka surat yg saya tulis bagi tujuan peribadi untuk tatapan tun sahaja akhirnya telah mengundang satu keadaan paling kontroversi di atas mukabumi yg bertuah ini,sesuatu yg tidak dijangka apatah lagi bila Tun mengeluarkan kenyataan di semua media dan tv, sehari selepas saya ditangkap dengan kenyataan seperti berikut, HANYA ORANG BODOH DAN GILA SAHAJA AKAN PERCAYA ANWAR BERPERANGAI SEDEMIKIAN RUPA, BEGITULAH TAKSUBNYA TUN MEMBELA SI ANWAR KETIKA ITU SEBELUM PIHAK POLIS BERJAYA MEMBUKTIKAN SEGALA PERTUDUHAN SAYA MEMPUNYAI ASAS YG KUKUH SERTA BUKTI-BUKTI YG NYATA BAGI BELIAU UNTUK DIDAKWA.AMIN

PERSOALAN KELIMA(5)
Kenapa lantik sampai 13 lawyer? Kecuali ORANG PENIPU JE , yg takut menghadapi pertuduhan dan kebenaran,apatah lagi nak berlawan dengan Ummi dan azizan, insan biasa yg tak punya kuasa, ha ha takut jugak kau dengan aku ya, masa kau ada kuasa sedap je kau lanyak aku gunakan polis, ambik kau ,bila kena heret kemahkamah, mengelupur mcm cacing kepanasan.Sedangkan Presiden Clinton, sama timing kena tuduh dengan kau kerana skandal seksnya dengan Monica Lewnski, hanya melantik dua lawyer je.Seorang Presiden dari kuasa besar didunia pun tak de akal kelentong mcm kau,yg akhirnya bila diasak bertubi-tubi, dia terpaksa menyerah kalah dengan mengaku Ya berlakunya keadaan itu, dan sanggup buat live telecast keseluruh dunia memohon ampun kepada isterinya dan seluruh rakyat amerika, kita yg tengok pun terharu, orang Yahudi pun tau rasa malu, bersalah dan berdosa .Perasaan marah rakyat menjadi reda, kerana kita manusia,bila buat silap pohon lah ampun kepada tuhan dan orang yg kita zalimi, ini tidak bermati-matian menegakkan benang yg basah dengan cara yg paling tak bertamadun dan paling kotor sehingga mengheret nama-nama yg tak berdosa kekancah hina mcm Tun M, Tan Sri Musa, Peguam Negara, azizan aku, dll musuh politik kau, tak ke berapa banyak dosa tu, memecah belahkan umat , membuat fitnah yg dahsyat,menghuru-harakan negara semata-mata nak tutup dosa. Hai tak tau lah kerak keberapa neraka kau ni.Orang lain pun jahat jugak , tapi tak de lah jahat sampai nak mampus 64 tahun ,tak tobat-tobat,agaknya pelesit kategori kelas pertama agaknya dalam badan kau ni.

PERSOALAN KEENAM(6)????????????
Kenapa setanan boleh lantik kekasih awal dan akhir dia Syamsidar Taharin isteri Azmin memegang jawatan yg tinggi dalam Allied Bank tanpa perlu pergi kepejabat cuma seminggu sekali sebagai halwa penyedap dan kadangkala sampai dua minggu tak payah ke office dengan gaji puluhan ribu dan kereta mewah AUDI ketika itu plat no WEU 64 beserta driver sekali, iairu azizan abu bakar , check lah dengan Allied Bank betul ke tak, fitnah ke tak? Itu tak termasuk  dengan puluhan juta saham tiap kali saham baru di lancarkan .Tunggu.........akan dipaparkan tak lama lagi.Bawak bertenang nanti ada tersembur nasi pulak.Apapun kita menanti dengan penuh takzim dari pihak SPRM menyiasat segala bukti yg telah diserahkan oleh Anuar Shaari. Hai Shida, shida imej islam hanya tercipta selepas kes meletup di mahkamah,nak tunjuk alimlah konon padahal tuhan je yg tau, sebelum tu, huh kau lah yg paling seksi bergaya dan mengoda, berkali-kali dia melafazkan kepada saya berasa bangga yg amat sangat walaupun telah beranak dua ketika itu, tapi Timbalan Perdana Menteri syok setengah mati kat dia, TPM tau mana dia tak kemaruk, dan dia selalu complain kat saya, abang saya azmin membosankan,sememangnya hubungan mereka suami isteri amat-amat dingin tidak bercakap diantara mereka, kecuali dikhalayak umum atau cuma yg melibatkan anak-anak kerana azmin memang sayang pada anak-anak. Kalau mcm tu lah dia memerintah negara, suka-suka hati ambik kekasih kerja dengan imbuhan yg amat-amat lumayan, kalau 100 lovers mcm mana , mampus bangkrap negara mcm tu,Tun M bekerja berhempas pulas majukan negara seawal 7.30 pagi dah masuk pejabat , setanan ni senang senag dia je bagi kekasih jawatan tinggi tanpa perlu bekerja dengan hanya menjual diri,mampus kiamat. Bangun pukul 14, pergi blow rambut, gi spa , gi high-tea, gi shopping , tengok fashion show, tengok konsert, kuka kaki, kuka kaki,tapi hidup mcm tuan puteri.................taubatlah makhluk-makhluk munafik ni.

PERSOALAN KETUJUH(7)
Kenapa Aljuburin hantar azmin al konon ambik kursus sains politik ke apa jadah ke di London,selama 6 bulan, di Oxford Universiti tak silap ketika zaman asyuk masyuk angau bercinta ,zaman pening lalat semata-mata nak bercengkerama dengan si shidah tiap minggu dirumah azmin dibukit Mas, Taman melawati, kau datang sembunyi-sembunyi tak guna pihak polis selaku pengiring Timbalan Perdana Menteri, apa ingat aku tak tau, kak ton si org gaji lah spy aku, tiap kali kau datang, dia akan bagi tau aku, katanya , siharamjadah tu dah mai dok merapu dua orang kat tingkat bawah. Rumah  bangloAzmin di bukit Mas tu agak sunyi di lereng bukit dan 3 tingkat, so kalau berada di tingkat bawah memang agak sunyi , sesuailah sisetanan bercengkerama dengan isteri orang, Oh Ya dalan situasi lain , kak ton juga ada pernah bagi tau kau sering mandikan fifa masa tu masih baby, salinkan pampers, pakaikan bedak, apa ke jadah kau tak de kerja lain ke sebagai timbalan perdana menteri, sibuk dtg nak mandikan baby, masalah rakyat berjuta diluar sana yg masih tak selesai, kalau obama pun buat mcm kau gi mandikan baby amcam mampus amerika di bedil dek iran, ha ha lawak pulak kak kiah ni, mcm tu nak jadi pemimpin ISLAM MADANIIIIIIIIIIIII , AIR MANIIIIIIII, kah kah, kah , jawab lah kau dengan tuhan yeop kata Zulkifli nordin, hey nuar, kalau kau tu bukan pemimpin,dan kau tak rosakkan keluarga aku, aku tak kisah, lantak kau lah, kau berjawablah dengan tuhan, tapi bila kau menawarkan diri nak jadi pemimpin, maka satu tanggungjawab besar dan berat untuk ku pikul bagi menentang kemungkaran dan penipuan kepada rakyat yg tak berdosa, terutamanya para ulamak yg masih ramai tak mau membuka mata dan minda. Aku berjiwa patriotik, aku lebih sayang bangsa dan negara dari kehancuran kerakusan kau yg tidak bermaruah dan bermoral, sampaikan abang aku yg baik pun azmin suatu ketika dulu, kau rosakkan sampai dah tak nampak jalan pulang, sampai semua titik hitam dosa penuh didada, gelap gulita azmin dah buta dengan nafsu dunia.Mana aku tak marah,dan wajib aku bangkit semula, kalau kau orang semua dah bertaubat,tak fitnah org yg melampau,sampai jadi hina, siapalah aku untuk tidak memaafkannya, sedangkan nabi pun ampunkan umatnya, i can just forgive n forget walaupun parut luka masih ada,but u all too much, hancurkan Islam, hancurkan melayu, hancurkan negara, aku berdosa sampai mati kalau tak membetulkan keadaaan ini, pembohongan n fitnah yg amat-amat dahsyat,penipuan dah jadi mainan hidup , kemungkaran dah jadi ulam makanan,nafsu rakus dah melonjak ke tahap syaitan, so i have to put a full stop, tanda noktah di atas segala hipokrasi, so min pls faham, i am not against u to be a leader, but aku menentang kemungkaranmu,pls min balik lah pada Allah,kalau kau nak maki aku dengan 1001 satu perkataaan kesat pun tak pe aku terima sebagai adik, tapi jangan sampai mempersendakan Allah.

Tiada ulasan: