Ahad, 12 Disember 2010

ANWAR BAKAL JUTAWAN MENGATASI BILL GATES


Gemapr!!!!Pendedahan Wikileaks bakal menjadikan Anwar al-Juburi antara orang terkaya di planet ini. Berita ini sungguh mengembirakan pasukan peguam-peguam al-Juburi yang di KEPALAI oleh Karpal Singh dan berita ini juga turut di kongsi oleh termasuk Presiden Majlis Peguam.

Selain akan menjadi PM Republik Malaysia selepas PRU 14 nanti, Anwar juga akan di nobatkan PM paling kaya di planet ini dan tentunya akan mengalahkan rekod yang di pegang oleh Firaun yang bernama Qarun KISAH QARUN

Menurut akhbar Australia, The Sun-Herald, Wikileaks mendedahkan bahawa pegawai perisikan Singapura dan menteri kanan Lee Kuan Yew telah memberitahu pejabat Agensi Perisikan Australia bagi Penilaian Nasional (ONA), bahawa "ketua pembangkang Anwar 'memang melakukan dakwaan perilaku yang sedang dihadapinya'. "

Dokumen tersebut menyatakan bahawa mereka memberitahu ONA bahawa mereka membuat penilaian ini berdasarkan ''technical intelligence", yang menurut The Sun-Herald berkemungkinan berkaitan dengan komunikasi yang dipintas.

Punca pendapatan Anwar al-Juburi sehingga jadi Jutawan No.1 dunia.
1. Menang saman ke atas Wikileaks.
2. Menang saman ke atas akhbar the Sun-Herald.
3. Menang saman ke atas akhbar Utusan Malaysia dan bloger-bloger yang menyiarkan berita dari wikileaks.
4. Hasil dari Kerja-kerja Punahsebat Ekonomi Negeri Selangor.
5. Menang saman ke atas bekas PM Malaysia ke 4.
6. Jual Negara kepada Yahudi.
7. Menang saman ke atas PM Najib
8. Menang saman ke atas lebih 28 juta rakyat Malaysia yang tak bagi dia jadi PM dalam PRU 13 lalu.

Tiada ulasan: