Ahad, 19 Disember 2010

BLOG SERIKANDI 7 WIKILEAK EDISI TEMPATAN YANG MEMBOCORKAN ANWAR.

MPG PASTE KAN DI BLOG INI TULISAN DARI SRIKANDI 7 UNTUK TATAPAN PEMBACA BLOG INI, MOGA PENJELASAN INI MEMBERI MANAFAAT KEPADA SEMUA YANG TERTIPU DAN CELARU.

Maka kita  ketemu kembali dilembaran yg semakin panas, panas, panas, kenapa menggelupur, relax lah siapa lah Ummi, bukan perdana menteri ,sekadar hamba Allah yg menjadi saksi kepada segala hipokrasi insan munafik yg tidar sedar-sedar diri bahawa jatuh bangun, kuasa kedudukan, rezeki, ajal maut semuanya dalam kekuasaan ilahi, kun fa ya kun, apabila Allah kata jadi, maka jadilah ya, jadi  mengapa begitu goyah menyuruh penyokong-penyokong tegar mu membelasah blog insan kerdil ini, tetapi sekiranya petunjuk dari mu masih berapi-rapi untuk menyerang kredibilitiku sebagai saksi, mungkin maaf akan ada ledakan bom hiroshima yg lebih dahsyat lagi dari sebelum ini.Mungkin ada bukti-bukti yg lebih ngeri yg tak pernah ku lampirkan sebelum ini.Tunggu................................tapi tak mainlah saksi-saksi palsu, surat-surat hantu, kenyataan-kenyataan merapu,kita berpaksikan ALLAH SWT.YG MAHA BERKUASA MENYAKSIKAN SETIAP PERBUATAN HAMBA-HAMBANYA WALAUPUN DI DALAM LIPATAN SELIMUT DI MALAM YG GELITA.HUH, PANAS, PANAS, PANAS.

Apa pun ada beberapa persoalan di sini, yg perlu kita FIKIR BERSAMA SEDALAM-DALAMNYA, KITA RENUNGKAN SEKETIKA DAN NILAIKAN DIMANA KESAHIHAN JALAN CERITA ATAU SIAPAKAH DIA YG ANDA DEWA-DEWAKAN? APAKAH DIA LAYAK MEMIMPIN KITA SUATU HARI NANTI ATAU MENJADI PENGKHIANAT DI ATAS MUKABUMI INI.
Hilangkan semua emosi benci yg berapi-rapi keatas insan kerdil ini, cuma minta dikupaskan hujah-hujah dan persoalan yg mencengkam hati dan nurani selama ini, kemudian nilaikan siapakah dia.Saya tak penting, bukan saya nak rampas Putrajaya, cuma saya adalah pilihan ilahi untuk menegakkan kebenaran di atas kemungkaran yg cukup jijik, paling hina, paling kotor,paling keji pernah berlaku di atas mukabumi yg bertuah ini dari seorang yg pernah bergelar TIMBALAN PERDANA MENTERI, apalah malangnya kita diuji sedemikian rupa, sudah pasti ada hikmah yg besar disebaliknya.Hanya ALLAH YG MAHA MENGETAHUI. Apapun seperti yg kita semua harapkan, KEBENARAN AKAN MUNCUL, YG HAK TETAP HAK, YG BATIL AKAN LEBUR BERSAMA DEBU-DEBU API MEMBAKAR
HIPOKRASI MEREKA.AMIN.

44 Persoalan yg perlu kita fikirsedalam-dalamnya, KENAPA? KENAPA? WHY n WHY? SIAPA DIA YG SEBENARNYA? LEPAS TU DEPUK DADA TANYALAH SELERA,LU PIKIRLAH SENDIRI.
Tapi kalau masih terus menyokongnya, mungkin anda masih belum mendapat hidayah dari yg MAHA ESA, di atas keangkuhan diri, kebenakan fikiran, hati yg penuh dengan dendam kesumat dan hipokrasi, serta amal ibadat yg mungkin belum mencukupi kadangkala luaran sahaja Islam, masuk waktu tak solat, zikir tak pernah buat, hati busuk , mulut busuk memfitnah orang, mencela orang tanpa bukti, Quran jadi debu tak pernah baca, jadi cahaya muka dan hati menjadi kelam, namun bagi mereka yg melaksanakan kedua-dua luaran dan dalaman, amin amin alhamdulilah anda inshaalah bakal penghuni syurga.

PERSOALAN PERTAMA, ?????????
1) Kenapa pada 31hb Ogos 1998, iaitu 2 hari sahaja sebelum dia dipecat oleh Tun Dr. Mahahthir Mohammed ketika semua menteri kabinet berada di pentas khas di dataran merdeka sempena menyambut Hari kemerdekaan dan setelah selesai perayaan, ketika diserbu oleh para wartawan setelah menghidu satu pergolakan pemecatan akan berlaku , beliau dengan wajah yg berang dan gabra serta masih ketakutan, cuba berlakun dgn hebat mengatakan, SAYA BERDIRI TEGUH DIBELAKANG KEPIMPINAN DATUK SERI DR. MAHATHIR MOHAMMED,( memang dia suka berdiri kat belakang, ha ha, Mujurlah Tun tu Pahlawan dan Negarawan yg hebat yg tiada tolok bandingnya)serta sambungnya lagi , SAYA YAKIN SERTA PERCAYA BAHAWA INI SEMUA ADALAH SATU FITNAH ,ALKONON NAK SEDAPKAN HATI YG BERGELORA KETIKA ITU, huh huh huh hebat lah kau ni, kalau allahyarham P. Ramlee masih hidup dia akan meraung dan meraung tiap hari kerana ada orang boleh berlakun lebih baik dari seniman agung ni. Kalau P.Ramlee menang pelakun terbaik Asia, ingin aku anugerahkan si juburin ni pelakun terbaik dunia di Grammy Award,mantap beb , tak payah Yusuf Haslam cari pelakun lagi, dia anak beranak dah cukup, keluarga 69.Tup, tup selang 2 hari pada 2hb sept 1998, bila kena pecat terus menyalak mcm anjing gila yg belum kena suntik, segala perkataan yg paling dahsyat dan hina dilemparkan kepada tun di seluruh dunia seperti MAHAFIRAUNLAH, MAHAZALIM LAH, MAMAK LAH, mcm-mcm astafirulllahhilazim, tengok tu perangai dia, bila ada jawatan , kipas punya kipas, layan punya layan, lambung punya lambung tapi bila kena buang mcm pelesit terlepas, lupa diri, lupa tuhan.Sepatutnya muhasabah lah diri, kenapa jadi begini, apa aku dah buat atas mukabumi ini,ramai menteri  yg diarahkan berhenti secara terhormat bahkan ada diantara mereka yg juga telah didakwa dimahkamah, tetapi mereka sedar kesalahan diri  atau etika kerja yg perlu dihormati malah masih menghormati Tun sampai hari ini, mcm Tan Sri Rahim, Datuk Sabarudin Chik,  Tan Sri Mat ,even Tun Musa Hitam pun walau sering berlaga pendapat tapi tak lah sampai menghasut rakyat, tak lah sampai berdemonstrasi, tak lah sampai pecah belahkan umat, tak lah sampai buat fitnah yg dahsyat, bahkan beliau juga berada dikedudukan yg sama di puncak kerjaya, tapi tu lah kita orang Islam balik pada Rukun Iman Yg ke 6, percaya pada Qadak dan Qadar, itulah ketentuannya, harus redha,kerana sifat redha ini lebih mulia dari sifat sabar.

PERSOALAN KEDUA,?????????
Kenapa dia mengarahkan Ketua Polis Negara(KPN) ketika itu Tan Sri Rahim Noor menangkap Ummi dan azizan pada 17hb Ogos 1997 setelah surat kami keluar dua minggu sebelum itu. Kau dan azmin kelentong kat orang ramai kata konspirasi, Mahathir dan Arwah Megat upah kami kononnya, tetapi kenapa lah penyokong aljuburin yg tegar ni bahlol bin samdul tak boleh nak berfikir, kalaulah PM dan menteri dalam negeri part of the conspiracy, kenapa pulak ketua polis cekup kami , kan KPN tu dibawah menteri dalam negeri, dan Dr.M masih berkuasa lagi sudah pasti lah kalau aku ni upahan dia,anak emas dia ,sudah pasti nasib aku terbela, untouchable, tak boleh disentuh, sape berani tangkap maklumlah upahan PM alkononnya, kau memang kaki temberang, kau tu yg putar alam, bahlol punya penyokong, otak letak kat pungkok gamaknya.Dan kenapa kau suruh polis seksa kami, paksa kami sign surat bersumpah palsu yg kau dah pun derafkan, diantara kata intipati dlm tu kononnya suruh aku dan azizan mengaku menyesal lah , nak menarik balik pertuduhan lah, kami diupah lah siap letak nama-nama musuh politik kau ketika itu mcm tengku adnan mansur, tun daim, tan sri rahim dato aziz dan beberapa yg lain.Memang setan lah kau ni, dajal segala dajal yg tak kan aku ampunkan sampai hari ni, mentang-mentang kau ada kuasa masa tu , kau buat negeri ni mcm bapak kau yg punya, memang bahasa aku kasar dan kesat, tapi kau buat aku lagi dahsyat mcm seorang penjenayah, mcm monda fendi, kau hantar 50 polis cekup aku, siap dengan segala senjata,semua jiran-jiran tetangga keluar menyaksikan betapa hinanya aku ditangkap, siap dengan pembesar suara lagi jerit nama aku UMMI HAFILDA SILA SERAH DIRI, BABILAH KAU apa ingat aku botak chin, kalimuttu, setan dajal konon nak mengertak aku, peeeerah, sikit aku tak berganjak dari prinsip asal aku, menegakkan kebenaran, kerana aku BERPAKSIKAN TUHAN YG MAHA ESA, bukan hidup dengan duit lendir mcm pompuan tu dan azmin. Sorry lah , kalau hari ni aku diupah 100 juta sekalipun, aku lebih rela jual goreng pisang tepi jalan kalau dah tak de orang nak buat business lagi dgn aku misalnya lah, dari makan rezeki haram yg akan ditanya di dalam kubur nanti.Kau pelesit tak takut mati.Tapi Allah Maha Kaya, selepas setahun surat aku keluar dan setelah segala bukti diperolehi selama 6 bulan siasatan, akhirnya doa insan-insan teraniaya mcm aku dan azizan terjawab oleh Allah , 6 tahun kau kepenjara di atas pertuduhan salah guna kuasa menangkap aku dan azizan.AMIN , AMIN ALLAH ADIL DALAM SEGALA HAL DAN KEADAAN.JADI DIK SAIFUL JANGAN TAKUT, AKAK DAN RAMAI LAGI DI LUAR SANA AKAN MENDOAKAN KEBENARAN MUNCUL DAN KEMENANGAN BESAR BUAT KITA SEMUA.AMIN

(Maaf , kena berhenti jap, nanti sambung balik, ada hal penting, sabar ya, tunggu..............lebih banyak pendedahan yg benar lagi benar,yg rakyat perlu tahu jangan sampai tertipu,doa, doa, doa tolonglah saya sama sama buat solat hajat dan berdoa kalau dulu hanya ibu, diri sendiri dan kakak-kakak serta ipar duai yg tolong doakan tiada doa dari masyarakat, tapi ALLAH BERPIHAK PADA SAYA, ALHAMDULILAH , ALLAH MAHA KAYA, MAHA PELINDUNG,namun sekarang doa anda semua amat diharapkan, mintak ALLAH datangkan kebenaran dengan kadar yg paling segera.amin)

Tiada ulasan: