Sabtu, 29 Mac 2014

LAKI BINI BEREBUT JAWATAN PRESIDEN

Akhirnya dengan kuasa Allah berlaku juga perebutan kuasa antara penyokong Suami Anugerah Tuhann dan Isteri Sang Boneka, tidak pernah berlaku dalam politik mana-mana parti dalam dunia.

Satu sejarah tercipta bilamana hari ini setelah tamat jam 5.00 petang tadi,tarikh dan masa penamaan calon bagi merebut jawatan dalam parti PKR tamat, Urusetia Pencalonan Pusat PKR mengumumkan jawatan Presiden Parti akan menyaksikan pertarungan antara LAKI DAN BINI. Anuwar Ibrahim dan Wan Azizah akan berentap untuk jadi Presiden.

Apapun pasti seluruh dunia akan tahu bahawa Wan Azizah akan selamanya di kuasai oleh Anuwar Ibrahim maka pertandingan satu lawan satu ini pasti tidak akan terjadi, Seluruh dunia sudah tahu mainan politik laki bini ini. Yang pasti Anuwar Ibrahim tidak akan mengaku kalah dengan bininya, Kalau dia rasa sudah penat pasti dia akan tolak Wan Azizah di atas begitu juga kalau Wan Azizah dah penat pasti dia akan turun bawah pula, tak caya tengok video yang cina doll tu...ini kemahiran Anuwar.

Sejarah juga akan tercipta di Malaysia bila Banduan akan memenangi kerusi Presiden Parti, tanpa perlu jelajah seluruh negara berkempen cukup hanya di sebalik jeriji besi pun sudah boleh menang, Nampak sangat semua penyokongnya BODOH lagi maha BEBAL.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Penyong Anwar Pendubur Tegar bukan hanya bodoh tapi Otak Lembu Otak Usang Otak dubur Otak Otak dan lain2 lagi.

Terutama rang Melayu/Bumi!!