Sabtu, 22 Mac 2014

KAJANG BAKAL JADI ANAK EMAS MCA

23hb.March 2014 Tarikh penting buat nasib DUN Kajang. Pengundi berdaftar akan tentukan nasib itu.Jika BN menang pekan Kajang akan berubah wajah masalah jalanraya akan di beri keutamaan.

Masalah perparitan dan masalah sampah akan di beri perhatian. MCA mempertaruhkan jawatan dalam kabinet untuk membantu Kajang, penerimaan semula jawatan dalam kabinet oleh MCA adalah kunci kepada pengiktirafan ini.

Kerajaan Barisan Nasional mesti di percayai oleh kaum cina keseluruhannya dan pengundi cina kajang khasnya, jika di kira jumlah layak mengundi pengundi melayu jadi majoriti sudah tentu kalau BN tidak bertoleransi  BN akan letak calon Melayu, tapi BN tidak begitu, BN tak macam PKR yang rampas hak kaum cina di Kajang. Seluruh rakyat  Malaysia tahu kerusi dun kajang milik kaum cina, tapi kerana cita cita jadi MB Selangor maka kerusi itu di kosongkan utk Anuwar Ibrahim, Namun perancangan Allah mengatasi perancangan manusia terlaknat.

Tiada pilihan lain, Anuwar menamakan isterinya sebagai pengganti, kaum cina kajang terngangga mulut. Kalau begini cara  politik PKR ,memang kaum cina tiada kerusi politik alasannya kawasan majoriti melayu wakil rakyat mesti melayu.

1 ulasan:

Norwati binti Abdul Manaf berkata...

Orang Kajang jika sayang kena bagi BN menang