Isnin, 9 Jun 2014

YTL TIDAK MENCEMAR INSTITUSI RAJA?

Inilah haram jadah namanya Rang undang-undang Lembaga Perumahan dan Hartanah Johor di anggap mencemar institusi di Raja Johor hanya kerana Sultan Johor dengan kuasa yang ada dan di baca bersama undang-undang tubuh kerajaan Johor berada dalam lembaga tersebut di anggap mencemar institusi dan mengheret Sultan dalam soal Pentadbiran negeri.

Tapi bila YTL kepunyaan bangsa cina mengheret Sultan dalam syarikat bidan terjun yang di tubuhkan dengan nama SIPP Energy Sdn Bhd  tidak pula di anggap menghina Sultan.
Apakah tujuan YTL menubuhkan syarikat SIPP Enegry Sdn Bhd ini? Mengapa mesti Sultan Johor yang sedang berkuasa di libatkan? Apakah ini tidak menghina Sultan yang sedang berkuasa. Mengapa penasihat undang-undang negeri tidak berbunyi?. MPG tidak berbunyi kalau SIPP Energy Sdn Bhd ini menguasai saham majoriti YTL, tapi apa yang berlaku adalah Baginda Tuanku harus tunduk kepada keputusan YTL.

Untuk lebih faham baca sini http://anotherbrickinwall.blogspot.com/2014/06/ytls-new-ipp-venture-insult-to-johor.html

7 ulasan:

berasiam berkata...

kerabat diraja berniaga tu biasa dengar, bolehkah sultan melibatkan diri dalam perniagaan? muqaddimah ibnu khaldun pun dah sebut tentang perkara sebegini.

Tanpa Nama berkata...

YTL kongsi bisnes dengan sultan tak ada pulak cinabeng memekak? DAP ker, RBA ker, MCA, Gerakan...? Cuba pulak kalau melayu berkongsi bisness dengan sultan? Sudah pasti macam-macam penghinaan akan keluar dari RBA, tabloid pembangkang Dap, PKR dan Pas. Bukan kah ada larangan istana melibat dalam perniagaan?

tebing tinggi berkata...



Kenapa nak marah kat YTL ?, dasar mereka, "tiada tandok telinga dipulas" yang penting ,keuntongan bagi mereka.

Ringit , bolih membeli segala-galanya .

Tanpa Nama berkata...

Sebab dia kata projek kerajaan untuk kroni Melayu je. . Pastu dia kata kat staff dia projek ni akan jalan sebab orang Melayu takut sultan

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU TIJA berkata...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

PREDIKSI TOGEL SINGAPORE berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa dulunya saya ini cuma seorang.
penjual es kuter kelilin tiap malam. pendapatannya tidak seberapa dan.
tidak pernah cukup dalam kebutuhan keluarga saya,, suatu hari saya dapat.
informasi dari teman bahwa MBAH SUJARWO bisa memberikan angka ritual/goib.100% tembus.
akhirnya saya ikuti 4D nya dan alhamdulillah memanG bener-bener terbukti tembus.
saya sangat berterimakasih banyak kpd MBAH SUJARWO.atas bantuan MBAH saya sekarang.
sudah bisa mencukupi kebutuhan keluarga saya bahkan saya juga sudah buka.
usaha matrial dan butik pakaian muslim.
Jika anda mau buktikan
silahkan bergabun sama Mbah Sujarwo
Di:http://sitogelsgp.blogspot.com Atau { KLIK-DISINI }
No: tlp.0823-2424-4298
Saya sudah buktikan benar2 tembus 3x permainan....!!!