Isnin, 28 Januari 2013

ORANG PAS TAK BERANI BACA KITAB SENDIRI

Buku ini bukan tulisan MPG atau mana-mana mahluk yang menyokong kerajaan UMNO/BN, Buku ini tulisan ahli seumur hidup PAS, ditulis oleh orang yang pernah mempertaruhkan nyawanya untuk PAS,orang yang pernah bertanya kemana duit tabung memali.

Dalam bahasa mudah buku itu di tulis oleh orang sendiri. Tapi kenapa begitu ramai orang PAS tak nak baca,malah tengok kulit buku pun dah rasa ketar lutut.

Ada baiknya buku tulisan orang sendiri ini di bekalkan ke tiap-tiap bilik gerakan pilihanraya PAS, boleh juga baca dari duduk sembang pasal bini orang.


''Kafirkah aku jika bersama UMNO?, Kafirkah aku setelah dipecat dari PAS? ,Kafirkah aku bila tiada lagi tersenarai dalam istilah "orang kita"?. Kafirkah aku setalah tidak pangkah bulan lagi? Kafirkah aku setelah bertaubat tak mahu diperalatkan oleh pemimpin PAS"?


Tiada ulasan: