Jumaat, 9 Disember 2011

PKR MULA SERAM SEJUK DENGAN PAPA GOMO

Sejarah baru bakal tercipta, ketakutan yang teramat sangat menjenguk PKR menjelang PRU 13, baru kali ini puak-puak PKR rasa ketakutan yang amat sangat terhadap bloger pro- kerajaan, baru sekarang mereka sedar bloger-bloger ini mampu melenyapkan seluruh organisasi PKR dengan hanya satu posting di alam syber.

MPG mendapat maklumat AMK seluruh negara di arahkan oleh ketuanya agar membuat laporan polis terhadap bloger pro- kerajaan yang juga sahabat baik MPG iaitu papa gomo. Kononnya Papa gomo mengeluarkan artikel yang memfitnah, tidak de modal, tak de fakta yang kukuh....lawak sungguh, Nampak sangat anwar al juburi sangat terseksa dengan racun berbisa papa gomo tak de cara lain melainkan mengarahkan orang suruhannya AMK untuk membuat laporan polis.

Ca-cite, tang mananya fitnahnya tu kalau polis sendiri dah sahkan 99.99 peratus video tu tulen. Kalau fitnah saman lah trio datuk "T", kalau fitnah samanlah ummi Halfida, kalau fitnah samanlah saiful, tapi awas jangan pulak kau orang kena siasat dengan polis kerana buat laporan palsu...heee...heee..eeee

Tiada ulasan: