Khamis, 29 Januari 2015

KEHILANGAN MH 370 SUDAH DI MUKTAMADKAN, KEHILANGAN OMEGA BILA LAGI



(Sekadar gambar Hiasan bukan KETUM punya yang hilang)
Kalau ikut hati yang dah suci bersih nie MPG malas nak respon pada monyet - monyet belaan KETUM PKR, tapi makin diam makin menjadi jadi pulak kebodohan mereka hingga timbul perasaan kalau tak tolong buat pencerahan jadi berdosa pulak MPG membiarkan saudara sebangsa dan seagama di bodohkan dek KETUM nya.

Lepas baca posting nie kalau kau orang masih nak bertuhankan KETUM kau itu silakan lah maknanya hidayah Allah tak masuk kat hati hitam karat kau tu.....

Kau orang sibuk jadi lidah KETUM untuk sama-sama  menyampaikan fitnah  kononnya PM Najib lemah tak dapat selesai isu MH 370, sedangkan KETUM pemimpin agong kalian tahu di mana MH 370 berada. Pencerahan MPG mudah aje....BOLEH PERCAYA KE CAKAP ORANG YANG HILANG JAM TANGAN OMEGA SAMPAI SEKARANG TAK JUMPA........mesti kau orang cakap patut pun tak jumpa sebab Jam Tangan omega kecil sangat jika dibandingkan dengan MH 370, betulkan...MPG dah tahu mesti itu reply kau orang....meh sini MPG buat pencerahan lagi....Omega tu pakai kat tangan idola KETUM kau orang...mana dia pergi pasti omega ada bersama, maknanya KETUM jaga Omega dan omega itu kepunyaan peribadi KETUM.

MH 370 bukan milik peribadi PM Najib macam omega yang jadi milik peribadi KETUM. Jadi kemana MH 370 terbang diluar bidang kuasa PM Najib untuk mengawalnya, hilang sekali pun tidak ada sabit kepada PM Najib. Tak jumpa cari pun orang tak salahkan Najib kecuali mereka yang betul betul bangang minum kencing KETUM sahaja yang menyalak marahkan PM Najib.

Jom Cari OMEGA KETUM.....

6 ulasan:

Rahsia Membaca Minda Manusia Melalui Anak Mata berkata...

Dah lama dah rasanya cite jam omega ni.

Tanpa Nama berkata...

memang dah lama masih x jumpe..

UMNO PARTI PENJARA berkata...

....


(( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<



(( UMNO Penjara Anak Muda )) - Anak Muda Sangat Marah Dan Berdendam Dengan UMNO...

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<



Gambar Dan Video Anwar 'Diseksa' Di Penjara Akan Diedar Dan Diprotes Habis-Habisan!!!

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<



Rakyat Malaysia Sokong Azmin Jadi PM...Tolak Parti PENJARA UMNO

Sumber Berita


>> Klik Di Sini <<

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU TIJA berkata...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA

IBU SUNARTI DI KALIMANTAN berkata...

Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya




(((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya.