Sabtu, 12 Julai 2014

SUARA PEMUDA JOHOR

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sumber hasil yg begitu mudah pun kerajaan terlepas pandang,atau takut org s`pura x mau dtg malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Kenderaan rakyat Malaysia yang menggunakan plat Singapura pun jangan dikecualikan. Malaysia tak dapat manfaat pun tapi menyesakkan Johor. Yang untung Singapura dari segi cukai tanpa tanggung kos.

Orang Singapura di mana lagi boleh ke negara orang bawa kenderaan sendiri pandu laju? Jangan takut, mereka tetap perlukan Malaysia untuk bersantai daripada terkongkong dalam pulau.

Tanpa Nama berkata...

Kenderaan rakyat Malaysia yang menggunakan plat Singapura pun jangan dikecualikan. Malaysia tak dapat manfaat pun tapi menyesakkan Johor. Yang untung Singapura dari segi cukai tanpa tanggung kos.

Orang Singapura di mana lagi boleh ke negara orang bawa kenderaan sendiri pandu laju? Jangan takut, mereka tetap perlukan Malaysia untuk bersantai daripada terkongkong dalam pulau.

Tanpa Nama berkata...

Tak silapnya... bantahan datang dari EmSeeAye. Alasan - menjejaskan kemasukan pelancong. Hangguk Tok Dia la eehhh....
EVLee

tungkaran hati berkata...

Tunaikan titah sultan agar Tambak Johor dirobohkan dan diganti dengan jambatan baru.......
itu pun PM Najib takut ke?

Tanpa Nama berkata...

Besar punya bodoh!!!

Ada fikir tak berapa byk org Singapura tabur duit pat Malaysia khususnya Johor!!!

Bebual agak2 lah sikit. Memanglah patut kenakkan levi tapi agak2 lah.

Melayu Cuma pandai menghentam dan bergadoh sesama sendrik!!!

Majority Melayu tapi nak ajar minoriti Cina/Keling pon tak reti..

Tanpa Nama berkata...

OI anon 11.36pg, lu punya ekoq-ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?!

Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak SODOM itu BANGKAI BABI aaahh?!

Dan PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq kat KANDANGDAPBANGKAI-si-RASIS-no-1!

Tanpa Nama berkata...

SETUJU sama sekali MPG!

Tapi malangnya si pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL lebih pentingkan kemewahan ekonomi; sampaikan agama, hak, identiti, keselamatan dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA Islam/Melayu makin TERGADAI kat si MUSUH ISLAM termasuk rejim Cina RASIS S'pura ni dan penaja mereka dari Barat-ZIONIS/Israel!

Termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ni yg. dah sekian lama jadi pusat penternakan BABI yg. MENINGKAT, utk. si KAPIRDAJAL S'pura! Lihatlah penderitaan penduduk kpg. ISLAM/Melayu ini cthnya di Kpg. Selamat di Seberang Perai – dgn. adanya 78 LADANG BABI kat kpg tu! Mcmmana umat Islam boleh di HINA dan diTINDAS sampai mcm. ni sekali di NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ini?! Dahlah tu, bayaran denda lebih kurang hanya $200 utk. pencemaran SISA BABI, yg. MENGANCAM nyawa penduduk kpg. tersebut –memang kpg-kpg Islam/Melayu SEBERANG PERAI dll serta BUMIPUTERA Islam/Melayunya, makin disasarkan utk. terus diHALAU/diHAPUSkan dari P.Pinang/Tanah Melayu pula oleh si rejim-rejim PENGGANAS MUSUH ISLAM PAP-DAPBANGKAI/PKRSODOM!

Dan BERSORAKlah "JUAL, JUAL"lah terus pd. si KAPIRDAJAL S'pura ni, oleh pemimipin Islam/Melayu-LIBERAL-PENGKHIANAT , Tanah Melayu, PUSAKA nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si PENGGANAS KAPIR LAKNAT British/Kristian-ZIONIS dan mana-mana puak PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL yg. asalnya dibawa si PENJAJAH buas tu!!

Dan sebenaqnya, Sabah-Sarawak juga makin disasarkan PENGGANAS Kristian terutamanya dari DAPBANGKAI/PKRSODOM, untuk diKRISTIANkan dan diPISAHkan dari Malaysia kita ini supaya dapat disatukan dgn. Singapura! Dan S’pura yg. pusat Mossad ini baru beli punya banyak kereta kebal dari Isreal (nak lawan siapa sebenaqnya S’pura ni?!) – lihat di di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009; dan di http://penembak-tepat.blogspot.com/2014/07/the-chulan-50-kereta-kebal-merkava.html , The Chulan: 50 Kereta Kebal 'Merkava' Israel Dibeli Singapura ???

Puak PENGGANAS Kristian ni juga sekrg. makin galak membangkitkan perjanjian tahun 1963 (yg. tidak lansung MENGGUGAT Perlembagaan asal Negara) utk. MENGHASUT Bumiputera Bukan Islam di Sabah/S’wak utk. membenci ISLAM/umatnya dan asyik berlagak seolah Sabah/S'wak si Kristian punya dan seolah mereka MAJORITI - dan disyaki inilah punca utama mereka mempolitikkan dgn. amat DAJAL, penggúnaan KALIMAH ALLAH suci kita. Lihat di http://www.melanaublogger.com/2014/06/masa-depan-malaysia-ditangan-mereka-ini.html , Masa depan Malaysia ditangan mereka ini?, Posted by MELANAU BLOGGER; dan di - http://www.melanaublogger.com/2014/06/disebalik-sarawak-for-sarawakians.html, Disebalik "Sarawak for Sarawakians", Posted by MELANAU BLOGGER) - dan mahu PENJAJAH British-ZIONIS masuk campur! Maka KDN juga patut masuk campur kerana ini juga berkaitan Keselamatan Negara!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).


Tanpa Nama berkata...

SEMEMANGNYA PATUT DIKENAKAN LEVI UNTUK KENDERAAN SINGAPURA MASUK KE MALAYSIA (JOHOR) DENGAN KADAR YANG LEBIH KURANG SAMA DENGAN LEVI YANG DIKENAKAN OLEH SINGAPURA KEPADA KENDERAAN DRPD MALAYSIA.....

KALAU TAK BAYAR BIAR MEREKA BERLUMBA DI TREK F1 YANG ADA DI SINGAPURA (BIAR MEREKA PUSING KAT DALAM PULAU SAHAJA)

Tanpa Nama berkata...

I really like it when folks come together and share ideas.
Great website, keep it up!

My web blog :: We build futures. We create citizens of tomorrow. We make a difference.....

IBU PUSPITA berkata...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

IBU TIJA berkata...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya. BUKA BLOG MBAH RAWA GUMPALA