Sabtu, 12 Julai 2014

SUARA PEMUDA JOHOR

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sumber hasil yg begitu mudah pun kerajaan terlepas pandang,atau takut org s`pura x mau dtg malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Kenderaan rakyat Malaysia yang menggunakan plat Singapura pun jangan dikecualikan. Malaysia tak dapat manfaat pun tapi menyesakkan Johor. Yang untung Singapura dari segi cukai tanpa tanggung kos.

Orang Singapura di mana lagi boleh ke negara orang bawa kenderaan sendiri pandu laju? Jangan takut, mereka tetap perlukan Malaysia untuk bersantai daripada terkongkong dalam pulau.

Tanpa Nama berkata...

Kenderaan rakyat Malaysia yang menggunakan plat Singapura pun jangan dikecualikan. Malaysia tak dapat manfaat pun tapi menyesakkan Johor. Yang untung Singapura dari segi cukai tanpa tanggung kos.

Orang Singapura di mana lagi boleh ke negara orang bawa kenderaan sendiri pandu laju? Jangan takut, mereka tetap perlukan Malaysia untuk bersantai daripada terkongkong dalam pulau.

Tanpa Nama berkata...

Tak silapnya... bantahan datang dari EmSeeAye. Alasan - menjejaskan kemasukan pelancong. Hangguk Tok Dia la eehhh....
EVLee

tungkaran hati berkata...

Tunaikan titah sultan agar Tambak Johor dirobohkan dan diganti dengan jambatan baru.......
itu pun PM Najib takut ke?

Tanpa Nama berkata...

Besar punya bodoh!!!

Ada fikir tak berapa byk org Singapura tabur duit pat Malaysia khususnya Johor!!!

Bebual agak2 lah sikit. Memanglah patut kenakkan levi tapi agak2 lah.

Melayu Cuma pandai menghentam dan bergadoh sesama sendrik!!!

Majority Melayu tapi nak ajar minoriti Cina/Keling pon tak reti..

Tanpa Nama berkata...

OI anon 11.36pg, lu punya ekoq-ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAI, nak menggertak/menghina BUMIPUTERA ISLAM/umatnya aaahh?!

Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak SODOM itu BANGKAI BABI aaahh?!

Dan PI MAMPOS lu punya ekoq-ekoq kat KANDANGDAPBANGKAI-si-RASIS-no-1!

Tanpa Nama berkata...

SETUJU sama sekali MPG!

Tapi malangnya si pemimpin Islam/Melayu-LIBERAL lebih pentingkan kemewahan ekonomi; sampaikan agama, hak, identiti, keselamatan dan tanah PUSAKA BUMIPUTERA Islam/Melayu makin TERGADAI kat si MUSUH ISLAM termasuk rejim Cina RASIS S'pura ni dan penaja mereka dari Barat-ZIONIS/Israel!

Termasuk Tanah Melayu ISLAM kita ni yg. dah sekian lama jadi pusat penternakan BABI yg. MENINGKAT, utk. si KAPIRDAJAL S'pura! Lihatlah penderitaan penduduk kpg. ISLAM/Melayu ini cthnya di Kpg. Selamat di Seberang Perai – dgn. adanya 78 LADANG BABI kat kpg tu! Mcmmana umat Islam boleh di HINA dan diTINDAS sampai mcm. ni sekali di NEGARA ISLAM pusaka nenek moyang kita ini?! Dahlah tu, bayaran denda lebih kurang hanya $200 utk. pencemaran SISA BABI, yg. MENGANCAM nyawa penduduk kpg. tersebut –memang kpg-kpg Islam/Melayu SEBERANG PERAI dll serta BUMIPUTERA Islam/Melayunya, makin disasarkan utk. terus diHALAU/diHAPUSkan dari P.Pinang/Tanah Melayu pula oleh si rejim-rejim PENGGANAS MUSUH ISLAM PAP-DAPBANGKAI/PKRSODOM!

Dan BERSORAKlah "JUAL, JUAL"lah terus pd. si KAPIRDAJAL S'pura ni, oleh pemimipin Islam/Melayu-LIBERAL-PENGKHIANAT , Tanah Melayu, PUSAKA nenek moyang kita dr. sebelum dijajah si PENGGANAS KAPIR LAKNAT British/Kristian-ZIONIS dan mana-mana puak PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL yg. asalnya dibawa si PENJAJAH buas tu!!

Dan sebenaqnya, Sabah-Sarawak juga makin disasarkan PENGGANAS Kristian terutamanya dari DAPBANGKAI/PKRSODOM, untuk diKRISTIANkan dan diPISAHkan dari Malaysia kita ini supaya dapat disatukan dgn. Singapura! Dan S’pura yg. pusat Mossad ini baru beli punya banyak kereta kebal dari Isreal (nak lawan siapa sebenaqnya S’pura ni?!) – lihat di di http://rainbowoftruth.blogspot.com/2009/09/singapore-israel-love-affair.html, THE SINGAPORE ISRAEL LOVE AFFAIR, September 2, 2009; dan di http://penembak-tepat.blogspot.com/2014/07/the-chulan-50-kereta-kebal-merkava.html , The Chulan: 50 Kereta Kebal 'Merkava' Israel Dibeli Singapura ???

Puak PENGGANAS Kristian ni juga sekrg. makin galak membangkitkan perjanjian tahun 1963 (yg. tidak lansung MENGGUGAT Perlembagaan asal Negara) utk. MENGHASUT Bumiputera Bukan Islam di Sabah/S’wak utk. membenci ISLAM/umatnya dan asyik berlagak seolah Sabah/S'wak si Kristian punya dan seolah mereka MAJORITI - dan disyaki inilah punca utama mereka mempolitikkan dgn. amat DAJAL, penggúnaan KALIMAH ALLAH suci kita. Lihat di http://www.melanaublogger.com/2014/06/masa-depan-malaysia-ditangan-mereka-ini.html , Masa depan Malaysia ditangan mereka ini?, Posted by MELANAU BLOGGER; dan di - http://www.melanaublogger.com/2014/06/disebalik-sarawak-for-sarawakians.html, Disebalik "Sarawak for Sarawakians", Posted by MELANAU BLOGGER) - dan mahu PENJAJAH British-ZIONIS masuk campur! Maka KDN juga patut masuk campur kerana ini juga berkaitan Keselamatan Negara!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).


Tanpa Nama berkata...

SEMEMANGNYA PATUT DIKENAKAN LEVI UNTUK KENDERAAN SINGAPURA MASUK KE MALAYSIA (JOHOR) DENGAN KADAR YANG LEBIH KURANG SAMA DENGAN LEVI YANG DIKENAKAN OLEH SINGAPURA KEPADA KENDERAAN DRPD MALAYSIA.....

KALAU TAK BAYAR BIAR MEREKA BERLUMBA DI TREK F1 YANG ADA DI SINGAPURA (BIAR MEREKA PUSING KAT DALAM PULAU SAHAJA)

Tanpa Nama berkata...

I really like it when folks come together and share ideas.
Great website, keep it up!

My web blog :: We build futures. We create citizens of tomorrow. We make a difference.....