Khamis, 10 April 2014

APA MACAM PENGANUT PAS, PUAS HATI? DAH BERJAYA MENTARBIYAHKAN DAP/PKR?

Dengan sebangsa dan seagama sangup di kafirkan , sanggup di keluarkan fatwa mengatakan haram makan sembelihan orang UMNO, tidak sah sembahyang berimamkan orang UMNO, tak sah nikah yang di nikahkan oleh juru nikah UMNO. Tak sempurna sembahyang di surau dan masjid yang di buat oleh kerajaan UMNO/BN. Malah ada yang bercerai berai dan berbunuh kerana fahaman ini, kerana kononnya UMNO/BN nie kerajaan yang  taghut semata-mata tidak melaksanakan hukum hudud. Walaupun semua tahu bahawa kerajaan UMNO/BN tidak pernah menandatangani sebarang dokumen untuk tidak melaksanakan hukum hudud , sepertimana di lakukan oleh Presiden PAS Hj.Hadi Awang.

PAS yang selama ini mendabik dada kononnya dengan berkerjasama dengan DAP dan PKR , impian melaksanakan hukum hudud akan tercapai, kononnya ber tahalul siasi dengan DAP dan PKR lebih baik dari berjemaah dengan UMNO. Sekarang apa dah jadi?


MPG mencabar ahli PAS yang benar-benar berjuang untuk megakkan hukum Allah untuk keluar dari Pakatan, jauhkan diri dari perjuangan menobatkan raja liwat sebagai PM Malaysia ke 7.
 

2 ulasan:

anti kominis dan DAPpigs berkata...

Awat Pork Nik Ajis tu diam saja?? bukan dulu dia yang cakap dalam dada si Karpal 'Poosing Wilca' Singh ada Bule...Lopas melalak mintak maaf terus diam....cuba pi check...takut dah dot,dot,dot ke......

Tanpa Nama berkata...

Ala korang nie. Sudah pasti pemimpin akan ada jawapan kepada soalan tarbiyah tu. Jawapan mereka simple jer.....tarbiayah memang Pas buat tapi hidayah tu kuasa Allah. Hehehehe....FAQ orang Pas, tak mahu kalah punya. Itu pasal asyik kena dibodohkan oleh DAP dan PKR.