Ahad, 20 Februari 2011

PARIAH BERDEMO DI HADAPAN KUIL SRI ARULMIGU RAJAMARIAMAN JOHOR BAHRU

Salam.
Aku sangat marah dan kecewa dengan kepimpinan MIC Negari Johor yang hanya berpeluk tubuh dalam isu interlok. Aku yakin dan percaya tiada usaha dari pihak MIC untuk menjelaskan kepada masyarakat India di Negeri Johor ini berkaitan isu interlok yang sekarang ini masih berada di peringkat perbincangan oleh jawatankuasa khas yang di bentuk. Lantas naluri aku berkata dalam isu ini MIC merupakan dalangnya,MIC adalah musuh dalam selimut, MIC di bawah kepimpinan G.Palanival cuba membohongi sejarah, G.Palanival and the gang cuba memadamkan sejarah "PARIAH". MIC negeri Johor membenarkan suasana tidak tenteram di kalangan rakyat.Membenarkan PARIAH membuat kacau dan huru hara di Jalan Ungku Puan Johor Bahru,

Malam tadi MPG menerima perkhidmatan pesanan ringkas seperti berikut "Gabungan Ngo-Ngo India Johor akan mengadakan DEMONTRASI bantahan terhadap INTERLOK pada 20.02.2011.Jam 10 pagi hingga 2.00 petang di hadapan Kuil Sri Arulmigu Rajamariaman, Jln Ungku puan Johor Bahru.Demi mempertahankan maruah kaum India,harus kita membuktikan kekuatan kaum India kepada kementerian pelajaran dan kerajaan Umno / BN. Sasaran 5 ribu orang. Otrumaikaaga ondrupaduvam...nam india inathin urimaikaaga inainthu seyalpaduvam" M.S Maniam-Setiausaha Gabungan.

MPG ingin menyedarkan semua YB-YB kaum India yang menang tanpa berpeluh di DUN majoriti Melayu,demo ini sangat MELUKAKAN  HATI DAN PERASAAN orang melayu. Demo ini membuktikan bahawa kamu YB-YB kaum India Negeri Johor tidak dapat mengawal dan menjaga tingkah laku kaum kamu sendiri di bumi bertuah Johor. Dan bersedialah untuk menghadapi kemungkinannya di PRU 13 nanti. Kami orang melayu rakyat kepada Sultan Johor sangat taat dan setia kepada Sultan mengingatkan kamu semua jangan sampai kerana demo itu Kuil tersebut sudah tiada lagi di tempatnya, ingatlah bahawa bumi bertuah Johor ini ada tuannya.Tanah-tanah di Jalan Ungku Puan itu ada tuannya.

Tahniah kepada Pegerakkan Pemuda UMNO Pasir Gudang yang akan segera berjumpa M.M Samy ADUN Permas Jaya dalam Parlimen Pasir Gudang untuk sedia mendengar ulasan beliau terhadap gerakan demonstrasi tersebut. Jangan lari wahai M.M Samy. 

Tiada ulasan: