Sabtu, 21 Mei 2011

DOMIMIQUE STRAUSS-KAHN KENA KURUNG DALAM RUMAH, ANWAR IBRAHIM BEBAS CARI MANGSA

Assalamualaikum.....salam di beri menandakan MPG masih hidup lagi untuk terus bersama rakan-rakan dalam kumpulan GAP untuk terus membelasah mana-mana puak yang cuba memperalatkan agama, bangsa dan negara untuk kepentingan politik sempit mereka.

Kalau di luar negara dah lama Anwar al-juburi wal yahudi di kurung atau di sumbat dalam penjara, tapi kerana beliau berada di Negara ini, tidak pernah pulak pihak pemerintah nak kacau kebebasan bergerak kesana kemari walaupun tahu setiap kali TOKOH LIWAT NEGARA ini berceramah pastinya ada unsur-unsur menghasut rakyat supaya menentang kerajaan. Kalau dia nie bukan tokoh liwat negara pasti dah lama masuk tahanan kemunting.

Apa asas lagi nak tuduh kerajaan bertindak zalim terhadap penjubur nie. Sedarlah wahai juak-juak PKR dan sekutunya, bahawa kau bukan berperang dengan kerajaan BN atau UMNO tapi kamu beperang dengan apa yang telah dilakukan oleh ketua umum kamu selama ini. Sedarlah bahawa segala yang berlaku kepada Ketua Umum kami adalah hasil dari SOLAT HAJAT kau orang dan kerana IZIN ALLAH untuk berlaku. takkan kau orang nak tuduh allah zalim pulak.....

Tiada ulasan: