Selasa, 18 Januari 2011

CALON PAS PRK TENANG MENYERU AHLI PAS KHAWARIJ BERUBAH

salam,
Tahniah MPG ucapkan kepada bekas guru yang namanya Normala Sudirman kerana telah terpilih dan merelakan diri terus di perkosa dan di liwat oleh kepimpinan DAP, PKR dan PAS. Apapun tiada ucapan kasihan dari MPG kerana memang kamu mencari nahas. MPG rasa loya dengar Normala berucap sejurus selepas di umumkan sebagai calon. "Jom bersama saya. Ubah sekarang. Selamatkan Malaysia!" itulah antara kempen awal Normala, persoalannya, Apa sebenarnya yang hendak di ubahnya di DUN Tenang tu.....nak selamatkan Malaysia?.

Normala dan seluruh juak-juak PAS sebelum kamu menyembah kaki pengundi DUN Tenang supaya berubah eloklah dahulu kau UBAH mentaliti pemimpin kamu.

UBAH mu shit dol ampas Nik Aziz dari anti perpaduan Islam kepada menyokong perpaduan antara orang Islam. UBAH  mu shit dol ampas Nik Aziz dari menganggap hanya pengikut-pengikutnya sahaja yang Islam dan bakal menghuni syurga. UBAH pemikiran mu shit dol ampas Nik Aziz yang menyokong kalimah Allah di gunapakai bagi menggantikan tuhan bapa, tuhan anak dan tuhan roh dalam kitab agama krestian. UBAH mu shit dol ampas Nik Aziz yang telah menyebabkan pengikutnya menjadi Khawarij. UBAH mu shit dol ampas Nik Aziz dari taksub berkawan dengan DAP dan Syaitan.UBAH mu shit dol ampas Nik Aziz supaya tidak bersubahah dengan Anwar al-juburi yang meliwati dan DUN Selinsing yang buat keja dengan bini orang. UBAH mu shit dol ampas Nik Aziz yang bersekongkol melenyapkan duit tabung memali. UBAH mu shit dol ampas Nik Aziz supaya bertaubat setelah membaham wang pelaburan ahli dalam KOHILAL.


UBAH Amanat Hj.Hadi yang menghalalkan permusuhan sesama Islam hingga timbul kejadian sembahyang 2 imam, laki bini bercerai kerana fahaman politik, jiran-jiran tidak bertegur sapa kerana perbezaan fahaman politik. Jangan sampai keTENANGan di Dun TENANG tergugat gara-gara  retorik UBAH yang kau bawa.UBAH minda Hj. Hadi yang telah melenyapkan doktrin penubuhan negara Islam dalam perjuangan PAS. UBAH seluruh minda pemimpin PAS yang sanggup mengadai dan melacurkan Agama demi Politik.

Kalau kamu Normala Binti Sudirman dan bahalul-bahalul PAS sudah berjaya mengUBAH pemimpin kamu yang telah sesat barulah kamu boleh merayu undi di DUN Tenang, jika tidak berjaya tak payahlah nak berkokok suruh pengundi DUN Tenang berubah.

Lagi cerita pasal .CALON PAS DUN TENANG SOMBONG

Tiada ulasan: