Ahad, 8 Ogos 2010

CERAMAH SAMSOL DI PASIR GUDANG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN

Ceramah Ketua AMK Pusat, Samsol Iskandar (rakan-rakan kat UIA dulu panggil dia nie Ayam) di Bandar Permas Jaya, Pasir Gudang hanya di hadiri oleh tidak sampai 30 orang penyokong PAS dan PKR cabang Pasir Gudang. Ceramah yang bermula kira-kira jam 10.00 malam itu tidak mendapat kebenaran daripada Pihak Polis. Walaubagaimanapun pihak pengganjur tetap meneruskan juga, selepas kira-kira 30 minit berlaku "Perbincangan Hangat" antara Polis,Pihak Penganjur dan Samsol. Akhirnya Samsol hanya dapat bercakap dengan penyokong PKR serta jawatankuasa penganjur sahaja yang duduk dihadapan rostrum di dalam kawasan tadika Pasti. Sebelum itu kira-kira jam 10.30 malam Pihak Polis telah  mengarahkan Pemuda UMNO seramai lebih kurang 30 orang yang datang hendak "mendengar" ceramah bersurai kerana ceramah tersebut tiada permit. Dua laporan Polis telah di buat oleh penduduk di kawasan perumahan tersebut malam tadi kerana ceramah tersebut menimbulkan ganguan kepada masyarakat di situ.

Dari senario yang berlaku malam tadi aku dapati sebenarnya PKR cabang Pasir Gudang bolehlah di kira sudah mati, kehadiran J/kuasa PKR cabang hanya kira-kira 4 orang (yang aku kenali melalui baju yang dipakai warna biru berlambangkan mata dajjal)  yang lain tu adalah J/Kuasa PAS yang aku sering lihat di ceramah-ceramah PAS sekitar Pasir Gudang, manakala  penyokong yang mendengar ceramah pula kebanyakkan bukan dari kawasan taman perumahan tersebut.

Apapun tahniah aku ucapkan kepada pihak berkuasa Polis yang telah mengarahkan lebih 30 orang anggotanya untuk hadir ke ceramah tersebut.Tahniah juga kepada Pemuda UMNO bahagian Pasir Gudang terutama Ketua Pemuda UMNO cawangan Taman Permas Jaya Sdr.Ismail kerana telah membuat laporan awal berkaitan ceramah tersebut yang hasil dari  laporan tersebut, Pihak Polis dapat menjalankan tugasnya dengan lebih tegas menghalang ceramah-ceramah umum tanpa permit.Cuma aku minta tindakkan susulan dari pihak Polis supaya memanggil dan sekolahkan pihak penganjur ini.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ohhh ceramah samdol aka kencing dalam seluar mana nak dapat sambutan.

Tanpa Nama berkata...

PKR dah hilang taring dah.... PAS dan PKR sekarang hanya harapkan bangsa cina ajer.... bangsa melayu dan india dah sedar diorang kena tunggang dulu.... apapun syabas bangsa melayu dan india.... hangpa dah tak kena tipu buat kedua kalinya...

Tanpa Nama berkata...

tak aper orang johor tak nak...
orang johor umno kata taik sedap pun mereka percaya....

my blog
//caknokito.blogspot.com

Tanpa Nama berkata...

taik minyak ok.. yg dok JILAT TAIK ANUwar BABI..sedap?? PKapiR melacurkan ISLAM & perosak MELAYU!!