Khamis, 12 Ogos 2010

ARTIKEL YANG WAJIB DI SIARKAN DALAM BLOG-BLOG PENYOKONG KEBENARAN- TERIMA KASIH ANWARAIDC.COM

Lindungi hubungan gelap Anwar-Rashid : Azizah bertukar jadi flip flop!

| 0 Comments | 0 TrackBacks

Siapa yang paling gelisah sebenarnya tatkala kisah terbaru kehidupan gelap Anwar telah di dedahkan bekas Setiausaha politiknya Ezam Mohd Noor, dan mengapa Kak Wan tidak konsisten apabila berhadapan isu terbaru ini.

Oleh Tom Yam, AIDCclub

Gara-gara tindakan bekas Setiausaha Politik kepada Anwar Ibrahim, Ezam Mohd Noor mendedahkan Wan Azizah @ Kak Wan ada menelefon dirinya menyatakan meminta Ezam menjaga suaminya dari mendekati lelaki yang berada dirumahnya sewaktu itu, beliau telah diberikan amaran keras oleh Presiden PKR tersebut.
Wan Azizah di dalam kenyataan media di laman blog Anwar menyatakan beliau tidak pernah menelefon meminta Ezam untuk menghalang lelaki mendekati Anwar.

Kenyataan Kak Wan "menghalang mendekati Anwar" sebenarnya sungguh mengelirukan, dan apa tujuan sebenarnya beliau menyebut perkataan tersebut.

Kalau benar Kak Wan tidak gusar dengan kenyataan Ezam, mengapa perlu memanjangkan kisah tersebut dan menyebut perkataan tersebut, ataupun juga kenyataan ini disiapkan oleh Anwar Ibrahim yang semakin hari semakin takut rahsia gelap kehidupan dua alamnya semakin terbongkar. Disebabkan terlalu takut kisah dirinya terbongkar dengan dakwaan tersebut maka dinafikan dalam kenyataan rasmi isterinya Wan Azizah.

Satu persoalan timbul siapa sebenarnya lelaki yang dimaksudkan oleh Ezam dan Kak Wan tersebut, sehingga Anwar terpaksa menyiarkan di blog rasminya kenyataan beramaran Azizah bagi menangkis dakwaan hubungan tersebut.

Sebelum ini laman Agenda Daily pernah mendedahkan bahawa Kak Wan mengakui ada menghubungi Ezam.

Dalam soal jawab semasa perbualan itu yang jelas merujuk kepada panggilan telefonnya kepada Ezam dari Washington,Wan Azizah tidak menafikan ada membuat panggilan telefon.

Katanya," Ezam telah bagi gambaran yang lain. Saya pesan kat dia sebagai seorang adik, tengok-tengokkan abang dia (Anwar)..... ( sila rujuk kepada transkrip perbualan penuh di bawah - yang masih ada dalam pita rakaman Noor Hasilah). Klik sini
agenda daily.
Namun apabila ada penafian di laman blog Anwar bahawa Kak Wan membuat panggilan dan meminta Ezam menghalang lelaki mendekati Anwar, seolah-olah menunjukkan ada sesuatu perkara besar sedang disembunyikan oleh Azizah dan Anwar Ibrahim.

Rashid dikatakan diambil berkerja oleh Anwar Ibrahim sewaktu itu untuk menjadi pembantunya merangkap tukang urut Anwar dan Rashid juga dikatakan turut diberikan tempat tinggal di rumah Anwar. Kedua mereka ini saling mengenali antara satu sama lain sewaktu ditahan di penjara sama di Sungai Buloh.

Sebagai seorang pembantu @ tukang urut sudah semestinya hubungan Anwar dan Rashid akrab dan intim, kenyataan Kak Wan mendekati Anwar tersebut seolah membawa konotasi seolah beliau tahu hubungan Anwar dan lelaki muda tidak dapat dipisahkan.

Namun kisah Rashid dan Anwar ini tidak bertahan lama apabila apabila Anwar terpaksa mengeluarkan Rashid dari rumahnya apabila Kak Wan sudah tidak tahan @ cemburu dengan Rashid. klik sini untuk ikuti kisah Rashid dan Anwar.

Kisah dunia gelap Anwar dan Rashid ini sebenarnya amat menarik, dan dikatakan juga Ezam mula tawar hati dengan Anwar dan PKR adalah disebabkan mengetahui perkara ini daripada panggilan telefon Kak Wan tersebut.

Petikan interbiu Pak Habib bersama Ezam Mohd Nor dari buku SH Alattas, "Malaysia without Malay

Namun beranikan Kak Wan bersumpah untuk menafikan tidak pernah menghubungi Saudara Ezam seperti yang didakwa. Kisah ini juga dikatakan ada disiarkan di dalam buku yang ditulis oleh SH Alatas. Mungkin ada baiknya Anwar dan Azizah menyaman sahaja Ezam ataupun pernerbit buku tersebut jika benar dirinya bukan kaki pembohong atau auta. Ada berani? atau sekadar gertakan retorika beramaran sahaja!

tom yam

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Camane ek...bila berkaitan kuasa...yang benar pun dinafikan...kesian wan jijah...pasal suaminya layan jubur..dia lak terhimpit kat tengah...aku tau perasaan wan jijah..dia skrg tertekan samada nak berbohong mempertahankan suami atau berkorban demi rakyat...

Tanpa Nama berkata...

salam,

mengetahui perjuangan PR/PKR, wan jijah akan berbohong menpertahankan suami.

memang wan jijah dalam dilema antara yang hak dan yang batil.

tapi dia lebih suka memilih untuk masuk neraka dengan mempertahankan suaminya, demi membohongi rakyat malaysia yang tak pernah sedar2.

inilah dunia akhir zaman. Pas telah menjadi satu parti yang bukan lagi memperjuangkan islam, tetapi memperjuangkan fitnah dan dosa.

pastinya UMNO adalah parti yang boleh balance antara dunia dan akhirat.

-art-

Wake UP! berkata...

Jijah yang sayang lakinya yang suka meliwat mesti akan tipu sebab takut malu.

Takut malu pada manusia lebih dari takut tanggung azab di akhirat sebab bersekongkol dengan peliwat?