Rabu, 11 September 2013

AGENDA DAP - DONG ZONG JADI PEKAKAS




Tahniah kepada kerajaan BN kerana istiqamah dan tegap mempertahankan isi kandungan  Plan Pembangunan Pendidikan (PPPM). Plan pembangunan yang merangka dasar pendidikan untuk tahun 2013 -2015 itu antara lain bertujuan untuk memperkasa dan mendaulatkan Bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi dan alat perpaduan bangsa. Maka dasar itu telah menjadi polimik dan ugutan kaum pendatang yang menjadi pekakas DAP..

Tindakan Persekutuan Persatuan-persatuan Lembaga Pengurus Sekolah Cina Malaysia (Dong Zong-talibarut DAP) membantah pelaksanaan PPPM kerana mendakwa pelan ini mahu menghapus bahasa Cina patut dikutuk kerana pemahaman yang cetek mereka dan terlalu kurang semangat kebangsaan yang sepatutnya dijiwai oleh warganegara Malaysia.

Lihatlah betapa kiasunya kaum pendatang yang tak sedar diri ini, melalui dasar PPPM kerajaan hanya menetapkan masa pembelajaran Bahasa Malaysia di SJKC bagi Tahap 1 ditambah daripada 270 minit kepada 300 minit (30 minit) manakala bagi Tahap 2 pula ialah daripada 180 minit kepada 270 minit (90 minit). Itu pun mereka nak bantah.Cuma tambahan masa P&P sebegitu pun mereka rasa kerajaan nak hapuskan bahasa ibunda mereka.

Hebat sungguh mereka ini, hingga lupa bumi yang di pijak dan langit yang di junjung.Orang yang macam ini harus di hapuskan saja dari tanah berdaulat ini. Kerana DAP tiada undi untuk cina dalam PRU 14.

恭喜真主和政府保持强大的内容,教育发展规划纲要(女童军总会)。制定2013-2015年教育发展计划的政策,其中包括旨在加强和维护马来语作为官方语言和工具种族团结。但政策已经成为磷酸二铵齿轮移民的polimik和恐吓..

联邦行动协会中文学校管理董事会对执行女孩指南协会,马来西亚(董宗talibarut DAP),声称该计划要来写中国的语言应该被谴责他们的浅层理解和太少适当的民族精神,集中体现马来西亚人。

看看如何kiasunya移民谁离开无意识的,通过政府的政策女童军协会刚刚成立21级增加SJKCs270钟到300钟(30钟)的时间学习英语,而大约是180钟至270钟( 90钟)。那是要反对他们。只有时间额外的研发,使他们认为,政府甚至要删除他们的母语。

惊人的,他们确实是忘记,在步进大地和天空的网格。谁喜欢这样的人应该被删除,只能从主权土壤。由于DAP中国无票GE14

Tiada ulasan: