Rabu, 19 Mac 2014

NURUL IZZAH LARI TINGGALKAN PENGUNDI



Semalam Wan Azizah Kena 'Sound', Hari Ini Giliran Nurul Izzah Pula Kena Maki Dengan Makcik Gerai

Apalah nasib malang anak beranak Wan Azizah dan Nurul Izzah. Semalam Wan Azizah kena 'sound' dengan peniaga gerai berasal dari Permatang Pauh yang menumpang berniaga di gerai di Sungai Kantan,

 Hari ini pula giliran anak perempuan sulungnya pula kena basuh dengan makcik gerai yang berniaga di Taman Mesra, Kajang. Apa tidaknya, makcik itu sudah berniaga sejak 11 tahun, akhirnya gerainya diarahkan roboh oleh Kerajaan PR Selangor.

Padan muka Nurul Izzah kena maki dengan makcik ni. Kata makcik berkenaan, sejak PR memerintah Selangor, gerai Melayu banyak yang kena roboh. Bila nak undi baru datang melawat. ''Apa punya haramjadah" kata makcik itu dengan garang. Sudahlah nak robohkan gerai orang tanpa bagi alasan atau berikan tempat pengganti, ada hati lagi nak sibuk minta undi simpati.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Halau dari Malaysia teros keluarga Iblis Anwar dan N.ajis semoga Melayu bersatu kemudian Halau Cina Kominis/Keling Pariah DAP BABI kurang ajar pulak!!

celana biru berkata...

celana biru

Saya sokong.

Tanpa Nama berkata...

'Makcik' GARANG dan TEGAS mcm nilah diperlukan UMNO - bukan si LIBERAL-LIBERAL-PENYAMAQ-pemuja Barat-Zionis, yg. ANGKUH, (yg. menyebabkan mereka asyik dipuja Evangelis Star), dan asyik MENYEPI bila Islam/umatnya dIHINA!Kalau puak liberal dlm. UMNO ni dibiaqkan, bakal hancoq UMNO dan hak umat Islam/Melayu!

T'kasih 'Makcik'!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

usin berkata...

adil la tu, dua2 ekor kena. PKR = parti keadilan rakyat. cukup2 adil anak beranak kena tibai kaw kaw..