Ahad, 27 November 2011

MANUSIA TAK BERMORAL PM MALAYSIA KE-7?

Apa dah gila ke semua pencacai PKR nie, mimpi di siang hari ke atau hanya retorik politik untuk meraih simpati ahli, siapa anwar dalam parti PKR adakah jawatan beliau dalam parti di pilih oleh perwakilan?. Siapa PKR dalam Pakatan Pembangkang, majoriti kerusi ke? DAP dan PAS dah setuju ke si peliwat nie jadi PM. Menang PRU 13 dululah baru cerita, lepaskan diri dari sg.buluh dululah baru cerita.
 
PKR ikrar Anwar akan jadi PM ketujuh
Timbalan presiden PKR, Azmin Ali menyatakan ikrar untuk terus mempertahankan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini berdepan dengan hukuman penjara berhubung tuduhan liwat yang dihadapi ketua umum parti itu.

Azmin juga memberi peringatan keras kepada Umno bahawa PKR akan terus mara walau apa pun konspirasi dijalankan untuk memenjarakan Anwar.

NONE"Kami anak muda dan wanita berikrar akan bangkit meruntuhkan tembok kezaliman penjara untuk membebaskan Anwar Ibrahim.

"Pakatan Rakyat telah sepakat bahawa Anwar Ibrahim adalah perdana menteri Malaysia yang ketujuh," katanya disambut tepukan kira-kira 1,500 orang perwakilan ketika menyampaikan dalam ucapan dasarnya di kongres PKR kelapan di Johor Bahru hari ini.- Sumber : Malaysiakini.

Tiada ulasan: