Ahad, 10 April 2011

PKR KENTONG LAGI, KALI INI PKR KAWASAN PASIR GUDANG KENA KENCING

MPG dapat maklumat dari rakan-rakan yang hadir ceramah anjuran PKR kawasan Pasir Gudang, di kabarkan ceramah di adakan di dalam bilik tertutup di sebuah hotel murahan tahap rumah tumpangan. Sesiapa yang nak dengar ceramah kena bayar RM 10.00. Ada jawatankuasa penganjur maklumkan sebanyak lebih kurang 463 tiket terjual, tapi peliknya ada jawatankuasa lain maklumkan hanya lebih kurang 100 orang yang hadir dalam bilik tersebut itu pun termasuk jawatankuasa penganjur, puak -puak PAS dan DAP juruteknik yang jaga PA system dan jurukamera yang masuk percuma.

Di kabarkan juga ceramah pada 9hb.April 2011 bermula jam 8.30 malam itu akan di hadiri oleh nama-nama besar dari Pakatan Penipu Rakyat antaranya Nurul Izzah anak al-juburi, Khalid Samad@Khalid Gereja,. Malangnya macam biasa KELENTONG TETAP KELENTONG yang datang hanya ADUN Skudai dari DAP dan ADUN Tenang yang tak jadi Normala Samsuddin.

Oleh kerana ceramah di buat dalam bilik tertutup maka sahabat MPG itu tak dapat nak cerita pada rakyat apa yang di terangkan mungkin sahaja perbincangan untuk semua ahli PKR kawasan Pasir Gudang berpakat isi borang masuk DAP. Di maklumkan juga bahawa penganjur memang dah tahu Nurul Izzah dan Khalid Samad memang tak datang tu sebab buat kat rumah tumpangan tuuuu....duit tiket dah kutip nak cancelled tak leh lah pulak. YANG PENTING MASYUUUUKKKKK.

Memang kalau dah kepala tak betul, ekor apa lagi....tipu juga lahh.....

Dengar kabo juga masa program tu berjalan, adalah puak-puak pro kerajaan yang berdiri memegang banner yang menimbulkan rasa tak selesa pihak penganjur...nanti MPG uploadkan gambar

Tiada ulasan: