Selasa, 11 Februari 2014

SELEPAS PRK KAJANG PAS JADI MB SELANGOR?

Melihat kepada jumlah kerusi DUN yang di menangi PAS dalam PRU 13 yang lepas, tentunya keghairahan PAS negeri Selangor untuk meletakkan orangnya di kerusi MB memuncak kembali dengan adanya kekosongan DUN Kajang.

Kesempatan ini tidak akan di biarkan begitu sahaja, Untuk mencapai impiannya PAS Negeri Selangor akan memilih siapa sahaja ahlinya yang cukup sesuai atau boleh menang untuk menyaingi Calon buruk moral dari PKR.

Jika ini berlaku sudah pasti pengundi-pengundi melayu PKR dan pengundi-pengundi melayu UMNO dan pengundi-pengundi Melayu atas pagar tidak akan teragak-agak untuk memangkan PAS dalam PRK Kajang. Kalau dalam PRU 13 PKR main bontot PAS. Kali ini dalam PRK Kajang giliran PAS pula mengeli-gelikan PKR.

Tak mustahil kan?.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Siaplah nanti. Bapak homo jadi MB Selangor dan adun Kajang. Semua cinabeng dan cina pengusaha dan peniaga naik kepala.

1. DAPigs akan bangunkan banyak sewa hotel murah untuk pelacuran.
2. Perempuan sundal akan bertambah.
3. Mak Nyah makin tak malu lagi mengedar jualan bontot mereka.
4. DAPigs akan luluskan banyak rumah haram, kedai arak dan judi.
5. Elizabot kangkang, teresial pork pun akan bertambah celupas.
6. Ambiga boleh jadi broker dildo dengan Irene fernandez.
7. Hishamuddin rais, adlin, marina, situa kutok rambut janggut uban puteh, marina chin Abdullah semua naik tocang menyembah parti kencingkan rakyat.
8. Pasangan homo luar Negara termasuk pasangan homo dari Malaysia yang tinggal di luar tanah air mahu balik tinggal di Kajang.
9. Cina Singapura dari Malaysia akan balik dan menetap di Selangor mahu sokong undi PR 14 bapak homo kroni parti kencingkan rakyat jadi MB Selangor dan PM Malaysia.