Ahad, 10 Jun 2012

RAJA DAN RAKYAT BERPISAH TIADA

   Photo ikhsan :Afiq KLtown
Kehadiran rakyat yang tidak di jangka oleh pihak penganjur, jangkaan hanya 10,000 yang datang mengadap hampir 30,000 orang dari pelbagai bangsa rakyat Johor. 
"Pertama Sekali Saya Ingin Ucapkan Ribuan Terima Kasih Dimana Tadi Saya Dengar Ikrar Taat Setia Dan Sayang Kepada Saya. Begitu Juga, Saya Sayang Rakyat Saya.

Tiada Rakyat, Tiada Raja. Raja Dan Rakyat Berpisah Tiada. Lagi Satu Saya Nak Ingatkan Semua, Saya Ada Permintaan, Saya Nak Rakyat Saya Semua Bersatu, Tak
Kira Kaum, Mesti Bersatu. Bersatu Kita Kuat, Bercerai Kita Runtuh. Saya Tidak Akan Lupa Hari Bersejarah Ini Sampai Bila-Bila".

Titah DYMM Tuanku Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar,

Sultan & Yang Dipertuan Bagi Negeri & Jajahan Takluk Johor Darul Takzim.
10/06/2012 @ 2.30 Petang,Istana Pasir Pelangi Johor

Tiada ulasan: