Ahad, 24 Jun 2012

HASAN BASRI DI PASIR GUDANG




Tiga minggu lepas (8/6/2012) Mantan Pesuruhjaya PAS Selangor yang juga mantan naib Presiden PAS Pusat sendiri yang datang menjelaskan segala kezaliman dan kesesatan PAS, Hasan Ali ini bukan  orng UMNO tapi orang PAS Sendiri. itu pun masih tak terbuka hati ke pengundi Pasir Gudang nie?

Semalam 23/6/2012 Ustaz Tahirruddin yang dah 18 tahun bersama PAS membongkar segala kesesatan PAS, menjelas segala muslihat PAS untuk takluk memerintah Negara hingga sanggup mengadai maruah dan agama demi Putrajaya.

Akan datang 28/6/2012 datang pula mantan ketua penarangan PAS Negeri Selangor Ustaz Hassan Basri ke Pasir Gudang berceramah

Beruntung sungguh pengundi Parlimen Pasir Gudang kerana di pilih oleh Allah S.W.T untuk hadir pada setiap kali tokoh- tokoh terkenal dari PAS ini datang, itu pun masih tak terbuka hati ke pengundi Pasir Gudang nie?
itu pun kalau PRU 13 nanti masih pangkah PAS tak tahu lah apa nak kata mungkin pintu hati dah tertutup rapat untuk menerima kebenaran agaknya.


Juak -juak PAS ayuh kita datang ramai-ramai dengar sendiri apa yang hendak di sampaikan oleh Bekas Ketua Penerangan PAS Selangor. Tak kan dia nak kempen suruh orang Pasir Gudang sokong PAS kot, sebab dia sendiri dah tak yakin dengan perjuangan dan kepiminan PAS.

Tiada ulasan: