Isnin, 12 Disember 2011

PAS UMUM MANIFESTO KETINGALAN 57 TAHUN

Dulu zaman arwah Datuk Fadhil Noor, cita-cita PAS sangat tulen, agenda parti sangat asli, perjuangan sangat beistiqamah dan arwah sangat di kagumi di parlimen kerana perbahasannya yang banyak membantu memajukan negara terutama berkaitan dengan soal aqidah umat melayu islam. Hari ini kepimpinan PAS memang nyata HAMPAS.

Hari ini Hj. Hadi baru nak umumkan 10 manifesto yang menjanjikan kebajikan kepada rakyat (kalau menang) sedangkan semua yang di tulis dalam manifesto itu, kerajaan Barisan Nasional dah laksanakan sejak merdeka lagi.

PAS di bawah kepimpinan Hj.Hadi sangat celaru dalam perjuangannya, sekejap negara Islam, sekejap  Islam for All dan mukhtahir selepas muktamar PAS ke 54 PAS jadi negara kebajikan,

PAS mengadaikan perinsip dan mengadaikan maruah perjuangan semata-mata kerana kuasa. Paling malang semua idea dan manifesto PAS seolah - olah MENIRU Barisan Nasional.  UMNO sudah 57 tahun  berkerjasa dengan parti-parti orang cina dan india membentuk Perikatan yang kemudiannya di tukar kepada Barisan Nasional seterusnya sama-sama memerintah negara.

Parti-parti komponen ini semuanya taat dan setia kepada Kepimpinan BN yang di terajui oleh UMNO, ringkasnya mereka ini adalah golongan kafir zimmi yang wajib di lindungi.  Hari ini kerana ingin takluk Putrajaya (yang satu masa dulu nak di lelongnya) PAS sangup mengadakan perkongsian dengan golongan kafir (DAP) yang menentang negara Islam .Semua in di lakukan adalah kerana ingin berkuasa, dan baru sedar dari fahaman asyobiahnya, bahawa PAS tidak mampu menawan puterajaya jika tanpa bantuan bukan Islam. Maknanya PAS sudah 57 tahun ketinggalan dari UMNO.

PAS baru nak perjuangankan Islam for All, sedangkan UMNO dah praktikkan kesejahteraan @ keselamatan untuk semua dengan mengekalkan prinsip kebebasan beragama sejak merdeka 1957 lagi.

Tiada ulasan: